Genma Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 SÅJA! NYA SIDOR UPPE! Plus en frän skiss :sleep: Det finns ingen länk till dem. ^^* Det finns. Kolla första inlägget. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Riktigt ball serie måste jag säga, "3 timmar spelade åt helvete" om du bara anade hur jag kände igen mig i den repliken. Försök alldrig klara suikoden utan att levla och utan att spara :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Serien äger! Gillar de små personlighetsrutorna och din egna stil. Nu får du teckna på över helgen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Ja du skatan.. Det var faktiskt så att jag råkat ut för en liknande sak rätt nyligen.. därav seriens händelse.. BTW: Nån som lagt märke till spelets titel ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Var är jag? iofs är jag inte en sådan eminent figur på forumet medans på irc kanalen är jag den dominerade personlighet! Jag kräver att du ska hänga på irc hellis så att du får lära känna mig och sedan teckna ner mig in i evigheten :). Om hur jag är lämmnar jag till er :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Var är jag? iofs är jag inte en sådan eminent figur på forumet medans på irc kanalen är jag den dominerade personlighet! Jag kräver att du skall hänga på irc hellis så att du får lära känna mig och sedan teckna ner mig in i evigheten :). Om hur jag är lämmnar jag till er :) Åhh... oroa dig inte..... hehehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Äh, rita en lång spinkig kille framför sin dator (som han självklart kör linux på), som regelbundet skriker att han vill ha flera snuskiga scener mellan Ebba, Skuttywan och Zaphod så har du honom på pricken. Borde inte vara så svårt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Snygg serie om den blir klar skall jag skriva ut den och häfta ihop den hah det är du inte ensam om ;) snaka om grym serie ska edita när jag kollat uppdateringen . . . [Edit] haha synd om anji =P "tre TIMMARS SPELANDE . . . åt helvete" hihihi han fick ju rå damp hahaha Japs och zaffe (det var väl dem man såg?) kommer få fet spö hihihi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Snygg serie om den blir klar skall jag skriva ut den och häfta ihop den hah det är du inte ensam om ;) snaka om grym serie skall edita när jag kollat uppdateringen . . . [Edit] haha synd om anji =P "tre TIMMARS SPELANDE . . . åt helvete" hihihi han fick ju rå damp hahaha Japs och zaffe (det var väl dem man såg?) kommer få fet spö hihihi Japs och viciuos var det^^.. Nästan rätt.. Och du... Vem vet, de är i mitt våld! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Jag såg att det var något boxnings spel, får mig att tänka på dem gammla goda tiderna med världens bästa spel enligt mig, Punch Out :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Jag såg att det var något boxnings spel, får mig att tänka på dem gammla goda tiderna med världens bästa spel enligt mig, Punch Out :D JAg syftade på "SGL" Det är mitt vapen mot anji ^^' Sweet gothic lolitas... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Äh, rita en lång spinkig kille framför sin dator (som han självklart kör linux på), som regelbundet skriker att han vill ha flera snuskiga scener mellan Ebba, Skuttywan och Zaphod så har du honom på pricken.Borde inte vara så svårt. Jag kör freebsd på laptopen nu och älskar det!(detta är en vädjan till avathar om att han ska tvinga hellis att inkludera mig!) vem är ebba? trodde hennes nick var immortelle och namnet var emma, fy skäms. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 vet inte om jag spamar nu men . . . kommer du att lägga up några nya sidor? vill se vad som händer med Japs och Vicius =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 vet inte om jag spamar nu men . . . kommer du att lägga up några nya sidor? vill se vad som händer med Japs och Vicius =P ZAFFE OCH VICIUOS!...Heheheheheeheehhehehehehehhehehehhe..... Oroa dig inte... Du får veta tids nog^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 måste lära mig namnen =P undrar vad jag får för klasificering när jag kommer med . . . hoppas inte bara spammer =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Min Klassifiering: Chibi :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 va? är jag en Chibi? :S . . . eller menar du Chibi tecknare elle nåt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Tror att alla instämmer på att min klasifering kommer att bli: Pervers *nix galning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Tror att alla instämmer på att min klasifering kommer att bli: Pervers *nix galning. FreeBSD e BSD ;) Hummz, fandå, nu måste jag jueh lägga upp serien på anime.se och fixxa en sida för det så det laddar snabbare för mig! >_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Jadå FreeBSD är BSD liksom OpenBSD är BSD och NetBSD är BSD ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Tror att alla instämmer på att min klasifering kommer att bli: Pervers *nix galning. FreeBSD e BSD ;) Hummz, fandå, nu måste jag jueh lägga upp serien på anime.se och fixxa en sida för det så det laddar snabbare för mig! >_< I'm not following.. Ska serien få en egen sida? (I så fall *GLÄDJEDANS!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 En egen sida tycker jag absolut den ska få! *regndans!!* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 ^^ hihi tack för den då det regnade hela natten igår =P men iden med en egen sida var ju rigtikt ja hm . . . bra. Hoppas den inte blir lika gödslig som Ivans (ta inte illa up men den är lite öh smått larvig) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Ahh! Mitt huvud.. Ska jag få en sida till serien .. Eller vad menade han! ARGUHHH! (Ska teckna bort min förvirring) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 jo anime.se är skön..men jag vet ett sätt som den skulle bli bättre på: *drum roll plz* Att teckna mig i den. Jo jag äger ju! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg