Mustela Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Jo kanske det =PMen jag satt och lekte lite och lyckades göra det första Anime[DOT]Se/TCG kortet nånsin :) En Hellsinger: Framsida Baksida HAHA! Vi ska börja marknadsföra alla typer av "goods" för den inbitne Anime[DOT]se-otakun. Hellsinger för börja jobba på en artbook :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Gjorde en Zaffe också >) Ska nog göra någon annan snart =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Gjorde en Zaffe också >) Ska nog göra någon annan snart =) Vacker Vackert! :)---b Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Och Japs hehe Tätt följt av en Skaleo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Aei.... Jag har blivit del av en franchise O.O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 HAHA! Vi ska börja marknadsföra alla typer av "goods" för den inbitne Anime[DOT]se-otakun. Hellsinger för börja jobba på en artbook xDD Snygga kort Doddis! Själv kan jag inte rita alls i pixel ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Ska lägga mig nu men imorn får ni se HERID FEL SOM KORT Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 9, 2005 Anmäl Share Skrivet april 9, 2005 Hehe, gillar den nya tekniksidan Zaffe gjort, när kom den upp egentligen? ^_^U Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 Den kom upp.. Igår Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 Haha stackars Hellis ^^;; Och um Ebba >.> Hon har ju inte liten stubin direkt :3 "Kommer du hit ofta?" *SWING* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 "Kommer du hit ofta?" *SWING* Hon tål nog inte kassa raggnings fraser! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 "Kommer du hit ofta?" *SWING* Hon tål nog inte kassa raggnings fraser! haha, helt underbart zaffe :) du har nog så rätt så... ^_~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 znyggt Zaffe, jag älskar dina teknikvisninar (och denna serien oxå förståss) GÖR MER, båda två :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 shyrre sidor! ser bättre ut nu med skuggor o grejor! och det börjar bli riktigt spännande nu också! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 Spännande, man bara längtar tills nästa sida! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Hellis fan art... Förlåt för fulheten i bilden >_< Jag satt och ritade den här sent nån kväll för nån dag sen... Det ska se ut som om han håller nått konstigt svärd ^^'' Jag vet inte varför jag målade svärdet sådär... Försökte mig även på en annorlunda frisyr.[/url] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 yay nya sidor!!! me like :) och en tekniksida av Zaffe :) snijsigt! vill se mer av denna serien! keep up the good work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 jag med men vart sjutton är sidorna? >=/ du säger att arbetar fast du inte gör det slöo kommigen nu >=( vi är otåliga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 jag med men vart sjutton är sidorna? >=/ du säger att arbetar fast du inte gör det slöo kommigen nu >=( vi är otåliga IUmm.. Doddis, bete dig sådär igen och jag sliter sönder dig i småbitar *ler ett heridleende* Jag har haft en massa plug och ett liv vid sidan av vettu. Desutom så har jag börjat lägga ner mer arbete för varje sida Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 Gomen för dubbelpost, men jag ville bara påpeka att jag uppdatereat. Plus at jag återigen vill tacka alla som gör fanart och håller tråden leveande ^^; Uppskattas Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 2, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 hahahaha....gilla verkligen det där med naruto...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 2, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 Håller med. Jag vill ta tillfälle i akt att tacka dig Hellsinger för att du fortfarande håller på med serien som håller oss här på konstplanket underhållna. Det uppskattas ska du veta :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet maj 3, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2005 Ojojoj! Vilket kvalitetshopp Hellis! :D De två nya sidorna är helt suveräna! Sidorna ser mer genuina och färdiga ut och dessutom har du lagt till häftiga effekter! Riktigt bra jobbat, det märks att du lägger ner mer arbete på sidorna nu! Vill gärna se mer, så skynda på! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 6, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2005 De två senaste sidorna var, vilket tidigare nämnts, underbara. Bra jobbat hellis :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet maj 7, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2005 FANART! http://img184.echo.cx/my.php?image=zaffe3ol.jpg Det är Zaffe på bilden >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg