ebba Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 hehe, whee, kul o se fanart där ja e me, whee ^^; speciellt där jag har en kropp oxå ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Hehe. Den är riktigt rolig och ball. Kan inte jag också få vara med på en sida som en liten biroll?.. Det skulle vara skoj :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 FAN ART! gjort avatar aktiga porträtt av alla huvudkaraktärer! ebba hellsinger japs Vicious zaffe gjorde dom igår kl 01 o över så kvaliten varierar eftersom det är typ avatarer så har jag förminskade verisioner oxå feel free att använda dessa avatarer (rätt karaktär til rätt användare då självklart) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Ack så länge sen det var Hellis uppdaterade...fast det är klart,han har ju lovat minst 3 nya sidor när hans internet funkar igen ^__^ Nu blev jag sugen på att rita fan art :/ Få se vad jag kan kludda fram..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 jo, det är svinakul o göra fanart på denna serien ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Så sant! Många sköna karaktärer. Blir nog lite mer fanart av mig också småningom... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 serien är jätte bra men det går jätte långsamt. VILL HA MER! förlåt om jag är iriterande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 WooT! Uppdaterad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 Woohoo,en uppdatering =DDD -dansar runt,kramar Hellis- Tack för uppdateringen ^__^ Den var extremt efterlängtad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 :( <- pre-update , post-update -> >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 Intrigen tätnar, jag tycker det ser mkt bättre ut nu när det är färg, dock tycker jag du skall lägga ner lite mera tid på detaljer! men jag vet hur svårt det är med mus! denna uppdatering kom lägligt, för jag blev precis klar med ännu en fanartbild >) Art Squad fighting stances! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 :D äntligen jippi party *dansar* tack tack jag här längtat efter det hära hur lång tid kommer det ta till nästa uppdatering >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 Tämligen intressant fortsättning! Kan väl inte bli något annat än "all-out-mayhem" nu ^_^U Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 MumsmumsMumsmumsMumsmumsMumsmumsMumsmums!!! Uppdatering, så vi har väntat, men nu är den här!*dansar runt* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Riigtigt trevligt med upptadering Hellsinger. Jag har kluddat lite Fan-Art nu pga Anime[DOT]se feber >:( ska lägga upp så fort min dummaa scaner börjar funka igen >( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Mmmm... sweeet... *drägel* Massa nya trevliga karaktärer! Måste säga att du verkligen kan designa orginella figurer Hellis! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Log in to the twisted mind of hellis Design... ^^;; Säg PC... Skulle vi kunna få sin version av någon av de nya karaktärerna? *evil smile* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet april 5, 2005 Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 Fan art :3 http://img174.exs.cx/my.php?loc=img174ℑ=animese27fv.png Ja,jag vet,bilden är jättedålig.Men det var sent och jag var trött...>_< Jag målar en bättre bild nån annan gång.Då ska jag se till att lyckas klämma in Ebba på bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet april 6, 2005 Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 fördelen me o inte va här så ofta längre e att de nästan jämt e nya uppdateringar på den här serien när ja dyker in då och då =P o diggar din fanart Zaffe, den e übercoolig ju :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 6, 2005 Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 Grymt skön serie (fast lite slarvigt ritad om man tittar på dom första sidorna)! Gillar framsidan skarpt, grymt snygga karaktärer och bakrund! Vill se mer av den! Keep up the good work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 6, 2005 Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 ja bakgrunden var ju inte det bästa i början enligt mig ;P men det har blivit bättre. Ska bli snijs att se nästa omgång sidor >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Log in to the twisted mind of hellis Design... ^^;; Säg PC... Skulle vi kunna få sin version av någon av de nya karaktärerna? *evil smile* Tyvär. Blev inte nån av dom nya. Har sett lite för lite av dom än. Däremot har jag ritat en möjlig framtida version av en stridshärjad Hellsinger. Enjoy! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Hehe och jag har gjort en fin liten Chibi Sprite: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Hehe och jag har gjort en fin liten Chibi Sprite: Hehe, den var fin. VOre tufft om du gjorde en liten gif-animation med den =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Jo kanske det =P Men jag satt och lekte lite och lyckades göra det första Anime[DOT]Se/TCG kortet nånsin :) En Hellsinger: Framsida Baksida Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg