zaffe Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 brade! måste juh se var det hemliga svärdet kom ifrån! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 och inte minst vad som står i PM´et. Våre härligt med en uppdate lite hur som helst ijaf. Hoppas att det kommer lite mer Virus hunting snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 T_T updateeeeera *whine* *whine* du höll på o teasa mig på msn nu får du allt ta o uppdatera i simply must se what happens! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Yay uppdatering :D rigtigt härlig fortsättning ävan om . . . bara en sida O.o lite lite ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Oj oj oj! Härliga stunder finns dessa kala dagar också! Vilken härlig uppdatering. WoW man börjar digga maskarna rigtigt regält hära ^__^ Nijsigt värre :D Ebba slijsar ned alla i ett nafs akta dig fula lilla mask ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Åh fy fan va gött, tre nya sidor! sidan 41 var häftig med bara en bild ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Yay Nya sidor! Gillar verkligen Trådkapningen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet februari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 hetsomfan, gillar den nya stilen du använder ockxå Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 Ballt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet februari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 AAhahaha, skön humor Hellis.. denna serien va riktigt kul :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 brabra, mycket spännande avslut, vil gärna se fortsättningen snarast! MEN: Ditt nya upplägg med att ha sidorna i färg verkar ha stött bort något annat. Detaljer. Något jag saknar helt å hållet i de senaste sidorna. Man ser ju inte ens ebbas ansikte. Mer detaljer alltså! Annars var det bra, du börjar helt klart bli bättre och bättre, en stadig kurva som bara pekar uppåt! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Jo helt klart en förbättring ^-^ Men vad i h-lvete hände med Ebbas svärd '.' Evil Fejk mask >:) Dö hårt ! eller oj den är ju redan död -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 den här serien äger lungt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 *hoppar och skuttar och undrar VART TUSAN HAN ÄR I SERIEN!* Hihi. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 yaay, en ny fiende (tror jag) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 va hände me mitt svääääärd ;_____; gillar hur de har blivit, fast som sagt, me färgen så försvann lite detaljer, mer detaljer vill vi ha =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet mars 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 Arghh... ;.; Jag förlora min sticky.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 alla förlora trådar lose´e sticky Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Oop! Den här tråden börjar bli svår att hitta. Hade ramlat ända ner till andrasidan :( Dax för en uppdatering kanske (hoppas hoppas) Undrar varför alla stickys försvan... ny sträng moderator? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Oop! Den här tråden börjar bli svår att hitta. Hade ramlat ända ner till andrasidan :( Dax för en uppdatering kanske (hoppas hoppas) Undrar varför alla stickys försvan... ny sträng moderator? Tror det ;-; Stackars tråd.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet mars 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 >,< mitt i-nternet har crashat, men so fort det är igång igen så kommer tre nya fräscha sidor (minst) Här är en liten tröst http://img.photobucket.com/albums/v259/Hellsinger12/plan.jpg >.> Zaffes framsida han gjorde ett tag sen, färglagd av min polare (ghos7) under skoltid Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Snyggt färglaggt! fast han har missat hellis mun ser jag <.< färgerna är inte vad jag tänkt, men det är inte upp till mig! Dessa färger blev nog ändå bättre änn dem jag hade tänkt mig ^^; usch påminner mig om en av dem värsta missarna jag nånsin gjort ebba har typ BARA ett huvud utan kropp ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Snyggt. Fan nu blev jag sugen på att göra fan art :P *EDIT* Sagt och gjort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Snyggt Mustela, men men... vad har hänt emd mitt katana? jag antar att snubben med brillorna på pannan e jag <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Snyggt Mustela, men men... vad har hänt emd mitt katana? jag antar att snubben med brillorna på pannan e jag <.< Tyckte det inte det såg ut som en katana i serien eller i din "bakom-attackerna-sida", men du ska få en katana nästa gång, jag lovar ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg