Hellis Skrivet januari 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 NANANAN! Där hadde vi då Doddis ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Äntligen...gillade verkligen PM-lådan skarpt...och färg för första gången^^ Och vi vill ha uppdatering lite oftare nu när skolan har dratt igång igen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 O-M-F-G!!!! Äntligen en uppdatering det var nästan så att jag fick blinka ett antal gånger så att jag skulle förstå att jag inte drömde ^^ Jag gillade defenetivt sidorna och håller med om att PM lådan var hel skoj (?) Hoppas att uppdateringarna kommer komma oftare f.o.m.n! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Japp, det var skoj. Efter tre hårda dagar i skolan behövs det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 PM lådan var jätterolig!!! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 YEEEES uppdatering äntligen!!!!!!!111 är det både jag o japs som attackerar doddis lr e det bara japs? skitkul med pm:et i bakgrunden ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Uppdatering,uppdatering,uppdatering :D :D :D +dansar runt sm dett frak jag är+ Äntligen!Jag trodde nästan du hade slutat med serien,så länge du fick oss att vänta <_< Jag har för mig att jag postat nånting om att kludda fan art tidigare i tråden.Vi får se ifall jag lyckas slita mig från datan sen o_o Och kludda fram nått vettigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 ojojojoj, nu vart det rörigt hellis. fattade inte alls den första sidan, men andra med PM-lådan var skitskoj! Doddis design var riktigt grym, gillade den verkligen! Fortsätt nu bara att uppdatera liiite oftare så kommer vi inte att äta upp dig! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Äntligen uppdatering!!Oh oh oh, stand in line, stand in line! Men hörru, när kommer jag med? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 WHOHO! nya sidor! Hoppas du får en lite mer regelbunden uppdatering på serien nu iom skolan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 http://images.animanga.nu/fanart/3945/bob2.jpg Här är en Redesign på min (Om jag har förståt Hellis rätt) Humanoida kompis Mech BOB. Förresten härligt med uppdatering :) och du asså väldans vad jag får spö i den här serien >.> först en gång av zaffe sen av BÅDE japs och zaffe :( im hunted >:( :) keep upp the good work hellis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Woo lite hemligt svärd, men det verkar inte gilla Hellis! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Intressant. Undrar vad det står i det där PMet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Säkert en massa flame och spam ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Det står om Tomatos 135 på en dag spam Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Hehe nu har äntligen Chibin trängt sig in i serien :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 hehe härlig min där i sista sidan "- Sluuttaa!"*vift vift vift* haha :) Jag undrar också vad som står i det där PM´et ^__^ förresten Hellis kan du kanske sätta in Redisignen på Bob som jag gjorde. Det var nämligen Fan art ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Hehe, asläcker^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Det står om Tomatos 135 på en dag spam Tomado!Inte tomato, Tomado! Hellis, det stod i din andra tråd att man skulle fråga efter porträtt här, kan du måla ett på mig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 får nog ta å tänka ut min specialsida snart. jo...hur går det...vill gärna se hur den blir... och sen fixar jag en flash fil..och jag tänkte att den skulle vara med...presis som zaffes.......serien är också med^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 talar nog för de flästa när jag säger att vi vill läsa fortsättningen snarast möjligast! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 Jag vill som alla andra också se en fortsättning, och en ny specialsida av dig Zaffe ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 sry, mitt internet är nere.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 naj helvete varför är dit nät nere? Mitt har också vart dött ett tag med det har repat sig lite granna så det funkar bättre. Men jädrans vad det skulle va kul med en uppdatering nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Kabelkilen har nu fixat mitt internet saå ag aarbetar på en uppdatering Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg