PsychoCaptain Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Ho! Låter tufft! Du får ha med mig i serien snart Hellis, så jag får göra en sån :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Åh!Tomado som skulle vilja vara med i serien men det är klart, Varför skulle jag det(det är ju ej många som vet om mig) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 he, något bra zaffes sida är >) Hellsinger när får vi se nya sidor från din sida då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Det bästa var utan tvekan: Ahh, min Doddis! Hohoho vad jag skrattade Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Hehe, riktigt go den där zaffe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 haha, stackars doddis! :D får nog ta å tänka ut min specialsida snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Fantastiskt bra sida Zaffe! Du har skön humor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Ahh min Doddis va ju lät bäst! mkt bra där ^^ *IGEN* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Men den stor afrågan som alla har på sina läppar: När kommer fortsättningen Hellis? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet december 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Jag har varit sjuk så det har inte blivit av >.> Sorry, nästa helg om ni har tur Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Mm.Bra... B) Men när kommer jag med? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 *Införskaffar en hartass, ett fyrklöver, en leprechaun och 5 hästskor* Haha, nu så kommer du få göra sidorna till helgen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Den här serien var verkligen urtuff må jag säga! En riktig pärla! Bra jobbat Hellsinger. Jag kommer definitivt att följa den. :D Blev också sugen på att göra en webmanga nu, om jag bara hade mer tid på dygnet. :S men fortsätt för bövölen! Denna serie måste gå till historieböckerna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Jag vill ha Japs's slägga =o Jättebra serie det här!Jag har inte läst allt än,och kommer kanske inte göra det idag heller (ska städa T_T),men vill ändå måla fan art =o SYnd bara att min scanner inte funkar <_< I allafall.Fan art blir det.Nån gpng. Keep up the good work =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Vad är det med allas scannrar som inte funkar? slår ni dom mot väggen lr X> Hellsinger, du har varit sjuk länge nog, fixa nya sidor dammit XP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Skrattade högt vid sista sidan, älskar sånna uttryck. Ta det lungt med svettdropparna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 OT: Hellis kan inte du göra en bild på mig, vore lite tufft att se faktiskt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet januari 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 OT: Hellis kan inte du göra en bild på mig, vore lite tufft att se faktiskt Skjälvklart ^^... (jag har redan en bild på dig >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Men får aldrig ja va med? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Jo det får du säkert Thosen. Men du har ju inte kommit än. Tålamod! vänta tills sida hmm . . . 120 så kommer du säkert som biroll i bakgrunden ska du se nej men seriöst jag ville också jätte gärna vara med förrut men är inte lika upphätsad efter att hellis sa "- Du är inskriven i storyn men du har inte dykt upp än bara ;)" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 ThoseN du kan få bli uppsprättad i min nästa sida XP seriöst så vill jag läsa fortsättningen snart Hellis... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 men jag kanske också vill bli uppsprättad zaffe! eller möjligt vis inte... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Jaa :) äntligen min dörm gått i uppfyllelese :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 hmmm... jag skojade ThoseN... du kommer med om jag får användnig för dig som karaktär! HELLSINGER GOD DAMMIT uppdateringar snart.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Ok.. men men :D) allt kan itne vara bra :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg