Hellis Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Här är serien^^ på svenska så att folk inte ska klaga ;P Huvuudkaraktärerna:Dessa ja.. Så kan det se ut :sleep: Bob och doddis (NY!) Fanboys.. Mucka inte med ebba ^^' Japs n Zaffe Biroller? Golf wallpaper _______________ Fanart: Grabbarna som BIshis av Sandera Future Hellsinger av PsychoCaptain Fight is on! Fightspoisitioner av zaffe Ebba och hellis av PhsycoCaptain Zaffe och japs gör upp(tuch) av Zaffe Zaffe och japs gör upp (blyerts) Av zaffe Bob, av Doddis Subdel av FA: Franchise =.= Framsida _______________ Serien Framsida Sida 1 Sida 2 Sida 3 Sida 4 Sida 5 sida 6 Sida 7 sida 8 Sida 9 Sia 10 Sida 11 Sida 12 Sida 13 sida 14 Sida 15 Sida 16 Sida 17 Sida 18 Sida 19 Sida 20 (nytt kapitel) Sida 21 sida 22 sida 23 Sida 24 sida 25 Sida 26 Sida 27 Sida 28 Sida 29 Sida 30 sida 31 Sida 32 sida 33 Bonus sida av #1 Zaffe sida 34 sida 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 zaffes tekniksida2 47 48 Kapitel 2 front 49 50 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 hehe, den är underbar, fixa mera nu ^_~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Den var bra (ett cloud strife svärd typ)... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 helt underbar...gillart skarpt....mer...:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Mmm, håller med, den är underbar. Hoppas att det kommer mera inom en snar framtid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Bra tanke och bra humor, men det känns som om du inte lag ned särskilt mycket tid på bilderna. Det senaste sidorna av mushroom power är tex mycket bättre tecknade än det här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Bra tanke och bra humor, men det känns som om du inte lag ned särskilt mycket tid på bilderna. Det senaste sidorna av mushroom power är tex mycket bättre tecknade än det här. Set gör jag faktiskt.. Det är bara det att linearten blev så dålig hära :S Du ska se att det blir bättre^^ Btw Grunt.. Det är inte så dåligt ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 cool, Jag sitter och är nyfiken på vad min karaktär kommer att få för personlighet! keep E'm commin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Ingen evil mastermind Administrator då? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Ohh.. en admin har sett min serie^^ Utan att avslöja för mycket så kan jag nämna att admins dyker upp dom med... Ond eller inte får du se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Så när får vi läsa din nästa sida? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Jag säger samma sak som zaffe. Undrar hur min karaktär kommer att uppföra sig? Gillar iden och hoppas få läsa mer snart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Heh. nästa helg är nästa sida uppe^^ eller snarare min 3 sidor Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Jag vill ju komma med.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 kan jag få komma med i en Tråd? Plz . . . det är ju Anime.se! snälla snälla snälla rara pro tecknande Hellis . . . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 I sinom tid kommer ni nog med..^^ har lite små trevliga bilder hemma... ska nog lägga upp dom^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 det heter snälla doddis, vill inte klaga men man skriver inte fel tre gånger irad ^^ ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 um opps . . . karnse var så desperat att komma med att jag inte ens kolla >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Det är ju lungt alla gör fel någon gång ju (eller9 ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 mm . . . undrar när nästa ex anatl sidor kommer up hoppas rätt snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Grabbar.. spamma inte ner min tråd tack :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 jag spamade inte nyss >=( men asså skulle du kunna ladda up lite bilder? jag är as desperado på att läsa den här serien! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Jag vill bara säga att din serie är en asbra serie.. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Om han ber er att inte spamma tror jag det smartaste ni kan göra är att inte skapa ett inlägg 1 minut efter :S Hoppas att det kommer mer av serien snart Hellsinger, vill se vad som händer med Ebba och dig härnäst :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Serien kommer snart att uppdateras^^ Oroa er inte.. Updateras minst varje vecka Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg