Kingofthornz Skrivet september 21, 2023 Anmäl Share Skrivet september 21, 2023 Hej! Jag är otroligt fundersam och väldigt säker över att det finns andra "Nakama" därute Jag söker people som är up to date i mangan, eller som har intresse av att bli det. Teorierna på senaste tiden är helt bananas och jag är in great need av folk att dela mitt intresse med ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 21, 2023 Anmäl Share Skrivet september 21, 2023 Jag håller mig i takt med mangan! (^-^)/ @Saya också. Vi pratar om serien ibland på Discord, men han verkar inte sugen på att logga in. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingofthornz Skrivet september 22, 2023 Författare Anmäl Share Skrivet september 22, 2023 Ooh det finns en discord, hur hittar jag dit? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 23, 2023 Anmäl Share Skrivet september 23, 2023 Vi har en "Träffa oss på Discord!"-knapp längst upp! Men observera att det är mindre fritt att diskutera spoilers där. Alltså, man måste vara flitig med spoilermarkering. Exempel: "wow, senaste One Piece, tänk att Luffy i sin vita form kunde haffa Kizaru!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingofthornz Skrivet september 24, 2023 Författare Anmäl Share Skrivet september 24, 2023 Går det att be om en one piece-tråd? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg