Hoppa till innehåll
Anime.se

Rockman = tidslös [Blues!!!]

Japs
 Share

Rekommenderade inlägg

• 3 weeks later...

Det var meningen att de här bilderna skulle vara upplagda igår, men skolans datorer cepar sig nåt så jäkligt så att det inte gick. Det var också meningen att det skulle vara nydesign denna gång också, men det blev det inte.

Blues head:

blues_head.jpg

Jag provade en ny grej med nästa bild. Jag tycker själv att det blev ganska lyckat. Notera även att det är Rockman och Bass (eller Forte) som fightas i bakgrunden.

Blues:

blues_back.jpg

Jag ändrade även på Blues sköld "lite". Vanligtvis har han den på ryggen men jag satte den på vänstra armen istället och gjorde den ihopfällbar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Och det är jobbigt med namnbyten!)

Couldn't agree more!

Blues är ju en karaktär som är vääldigt mysterisk. Det skulle va kul med ett spel som berättar hans historia. Typ varför han stack, vad hans mål är, såna saker. Man kan ju hoppas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är det bara jag eller verkar den andra Blues bilden vara hämtad ifrån Rockman 8 introt fast med Blues som tittar på på avstånd.

Hade det inte i huvudet när jag gjorde bilden. Tecknade bara upp Blues och lade sen till en stad med ett dödskallerökmoln i bakgrunden, och av nån anledning lade jag till de två.

Men ja det är ju snarlikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter