RockmanZero Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Nice! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Sharp Scythe blev inte så bra som dom andra du gjort, men jag gillar verkligen Spriten! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 Dom var ju riktigt snygga, dock så föredrar jag nog orginal stilen. Ska nog lägga upp några egna Mega Man bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet november 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Gjorde två till Rockman bilder i veckan. Metal Malice närbild: Och en ny design. En sorts blandning av Heat- och Fire-man. Dock ej färdig ännu. Flame Scorcher: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Äntligen nya bilder och gissa vad.... dom är precis lika snygga som vanligt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Dem två nya är absolut de bästa, makalöst bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Dom är mycket snygga lägg gärna upp fler. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Yippie! Mer nostalgi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet november 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Det var meningen att de här bilderna skulle vara upplagda igår, men skolans datorer cepar sig nåt så jäkligt så att det inte gick. Det var också meningen att det skulle vara nydesign denna gång också, men det blev det inte. Blues head: Jag provade en ny grej med nästa bild. Jag tycker själv att det blev ganska lyckat. Notera även att det är Rockman och Bass (eller Forte) som fightas i bakgrunden. Blues: Jag ändrade även på Blues sköld "lite". Vanligtvis har han den på ryggen men jag satte den på vänstra armen istället och gjorde den ihopfällbar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Riktigt mäktiga bilder! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Åh fei faen vad snyggt!!! Bluece/Blues/Protoman är bäst!!!!! (Och det är jobbigt med namnbyten!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet november 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 (Och det är jobbigt med namnbyten!) Couldn't agree more! Blues är ju en karaktär som är vääldigt mysterisk. Det skulle va kul med ett spel som berättar hans historia. Typ varför han stack, vad hans mål är, såna saker. Man kan ju hoppas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Jag skulle nog vilja påstå att din Blues/Proto Man/Break Man bild var din bästa och är det bara jag eller verkar den andra Blues bilden vara hämtad ifrån Rockman 8 introt fast med Blues som tittar på på avstånd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 mycket snygga allihop..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet november 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 är det bara jag eller verkar den andra Blues bilden vara hämtad ifrån Rockman 8 introt fast med Blues som tittar på på avstånd. Hade det inte i huvudet när jag gjorde bilden. Tecknade bara upp Blues och lade sen till en stad med ett dödskallerökmoln i bakgrunden, och av nån anledning lade jag till de två. Men ja det är ju snarlikt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Helt sjukt snygga ja väntar me spänning på mer bilder om de kommer mer eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg