Raccomunk Skrivet april 13, 2023 Anmäl Share Skrivet april 13, 2023 Gorou Amemiya är en gynekolog och idol-fan som jobbar på ett sjukhus i glesbyggden. När hans favoritidol, den 16 åriga Ai Hoshino dyker upp på hans klinik 10 veckor gravid tar han, efter chocken från att hans "oshi" inte är så naiv och oskuldsfull som hon framgår, på sig att förlösa hennes barn i hemlighet, så att hon ska kunna återgå till sin idolkarriär när allt är över. Spoiler Men allt går inte som planerat för Gorou, då efter att han blir anfallen och mördad av Ai's stalker så finner han sig reinkarnerad som ett av Ai's tvillingbarn, Aquamarine Hoshino. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet april 13, 2023 Författare Anmäl Share Skrivet april 13, 2023 En och en halv timme långt första avsnitt! Kände att första halvan var 'okej', de adapterade mangan, men inte mycket mer än så. I andra halvan dock så klev de upp så många steg med hela produktionen och gjorde ett absolut perfekt jobb med scenerna som behövde det. Extremt rekommenderad! Vill även poängtera att denna må låta som en idolserie, men det är absolut inte en sådan! Mangan som serien är baserad på är för övrigt skriven av Kaguya-sama's Aka Akasaka samt illustrerad av Mengo Yokoyari (Scum's Wish). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet april 16, 2023 Författare Anmäl Share Skrivet april 16, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lotuz Skrivet maj 24, 2023 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2023 Måste säga att denna serie är väldigt, väldigt bra. Blev snabbt en anime jag verkligen längtar till varje vecka. Senaste två avsnitten, 6 och 7, var högsta klass! Man blir ju sugen på att läsa ikapp mangan men ska försöka hålla mig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet juli 22, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2023 Den står på listan här att se nu i sommar. Har läst en del av mangan men tänkte att när den här kom som Anime så kan jag kolla in den först och främst och sen se om jag vill läsa vidare. :) Men kul att höra att den faktiskt är värd att lägga tid på, det sporrar mig att faktiskt ta mig tid och beta av några avsnitt redan nu i helgen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg