Vicious Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 inte illa, men inte bra heller. Men jag antar att det var ditt första försök att måla av den. Du kanske ska ta en mindre komplicerad bild? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Letade efter en bild och så hittade jag denna bilden en på son-goku http://img.photobucket.com/albums/v473/ ... n-goku.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 hm, håller inte me folk om o rita av för mycke... du har helt ok bilder, fortsätter du så kommer du bli skitbra, men rita inte av...visst, ta inspiration från andra bilder, de kan man gö, men rita hellre eget o lär av dina misstag... ta me ett skissblock o en penna ut o sätt dej nånstans vid ett café lr en park lr nånstans där de finns mycke folk som sitter stilla lr så o rita av verkliga personer...det har ja själv tagit mycket lärdom av... o de kan va rätt kul ibland oxå... fast sen e de ju upp till en själv va man vill göra oxå, vill man rita av så ska man...bara man har roligt när man ritar, allt blir så mycke bättre då ,tycker ja... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Jag ska testa det låter rätt kul,läste i en bok att det var så han fick sina ansikten till sin manga-serie (kommer inte ihåg vilken nå¨n manga iallafall) ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettsson_84 Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Du kan ju rita "kub gubbar", om du ritar ett par sidor fyllda med kub gubbar, så kan du bygga upp en känsla i ditt sätt att rita. på så sätt kan du få bra former och ett slags flyt i dina teckningar. proffsen måste också gå tillbaka och skissa "kub" & "streck gubbar" ibland. det finns många webböcker och andra skrifter som har beskrivningar på sett att göra riktiga "kub gubbar". bara en liten hint som kan hjälpa dig med en språng marsh. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettsson_84 Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 tuips på hemsida: http://GO.TO/TECKNA_MANGA och klicka dig in på teckna manga. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Ska jag rita ett block fullt med kub-gubbar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Det kan faktiskt vara bra att ha som grund även om det inte är lika roligt att göra det som att måla bara "fritt" eller vad man nu ska säga. Men man behöver ju inte göra ett helt block på en gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Då ska jag rita lite kub-gubbar på några papper. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 mina kub-gubbar har aldrig nånsin blivit så bra som när ja ritar "fritt" så att säga...men ja antar att sånt e upp lite till var o en va som funkar bäst... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Det kan du nog ha rätt i, men jag tror att det är bra att ha nån slags grund faktiskt, det behöver inte vara just kubgubbarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Får väll testa den ideen då men här kommer en till bild: http://img.photobucket.com/albums/v473/ ... morker.jpg ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg