ThoseN Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 Här är min nyaste bild det komer nog fler bilder snart. Komentera gärna den. http://img.photobucket.com/albums/v473/HaztE/killed.jpg ") Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Weee Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 länken fungerar inte för mig tyvärr >_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Inte för mig heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 inte för mig heller nu ska ändra och se om det funkar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 http://img.photobucket.com/albums/v473/HaztE/killed.jpg hoppas den funkar nu. lägger upp en till då: http://img.photobucket.com/albums/v473/ ... owomem.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 alla fungera för mig..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 http://img.photobucket.com/albums/v473/ ... Y-kick.jpg en till nu när jag ändo håller på att rita. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Den sista va det go stil på men marken såg liksom inte så lätt ut att dansa på, den såg sne ut. Med andra ord vinkeln mellan personen och marken är mysko. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Det var inte menigen att ha golvet där först men det såg tomt ut så ja ritade till lite snabbt. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 jag säger bara: fortsätt! sluta inte med att rita! jag lovar, om ett år kommer du vara precis lika bra som jag. du har bra stil, fortsätt så kommer du utvecklas snabbt!^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Tror du jag hade tänkt att rita tills jag fyller tjugo minst Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Nu ska vi se... Du är född 92 och är med andra ord är du 12 år eller hur. Om vi då säger att du kommer att teckna i 3 år till så kommer du att göra enorma framsteg och då vill man bara fortsätta. Och om du tecknar tills du är 20 så kommer du bli grym som f*n. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Mr f har mer en rätt! Du har potensial jag inte har :S ..Jag tränar som f*n men om du tränar lika mycket lär du bli j'kligt bra.. tänk på position och preposition bara^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Fem fyra teckningar om dan typ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Snart kommer en till håller på med en nu här är den: http://img.photobucket.com/albums/v473/ ... -FORCE.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 jag säger såhär. Satsa på kvalité istället för kvantiet. Det är bättre att göra lite, men asgrymma bilder, istället för hundra halvbra bilder. Jag säger inte att du ska dra ner på tempot eller nåt, känner du för att rita, så gör det. Jag är inte så kreativ som du eller Hellis, jag kan inte bara pumpa ur mig bilder. Jag måste komma på en idé först, en bra idé. Det är bara det att det beror inte på hur många bilder du gör, utan hur mycket tid du lägger ned på dem, och sålunda, hur mycket du lär dig av dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Sant. Det kan ju faktisk ta en hel vecka att göra en riktigt bra bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 ni har rätt båda två Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 Gjorde en till här var bakgrunden mer jobbig http://img.photobucket.com/albums/v473/ ... ottcha.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 jobbig, ja. men så är oftast bakgrunder. det är bra att du börjar lära dig att göra bakgrunder tidigt, det får man mycket nytta av, och bilderna ser bättre ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 mmm.. Jag tror allt att du la ner mer tid på den bilden och den blev bättre än dom tidigare :P . En grej, killens arm är böjd vid överarmen istället för vid armbågen, det ser lite mysko ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 jupp, den är böjt, och underarmen är aldeles för lång! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 Nej, jag tycker inte att du ritar bra, ta inte illa upp. Dock kan jag ge lite konstruktiv kritik. När du ritar måste du tänka på proportionerna, Det finns många tutorials här och var på internet. Försök att ta lärdom av andra bilder. Sitt och rita av samma bild en massa gånger innan du försöker dig på att rita helt egna. Tänk även på skuggorna, det ger bilden mer liv! Och det viktigaste: Fortsätt att rita och försök bli bättre, dock måste du tycka att det är jäkligt kul själv, annars kommer du tröttna. (Har hänt mig redan ^^;; ) Lycka till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Vet att armen böjer sig typ på tre ställen men märkte det när jag la upp den här.På min andra bild när en breakdancar det var min första skugg-bild XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Sitt och rita av samma bild en massa gånger innan du försöker dig på att rita helt egna. Lycka till! följer alla råd en avmålad tjej här då http://img.photobucket.com/albums/v473/ ... twoman.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg