chiliconclara Skrivet september 11, 2022 Anmäl Share Skrivet september 11, 2022 Hej! Säljer min samling av KERA & Egg. 14 styck KERA säljes och 1 Egg. Styckepris vid inköp var 90 kr/styck, säljer hela bunten för 700 kr eller högst bjudande. I fallande ordning, har jag följande KERA nummer från följande årtal: 2013: nr 6 & 11 2014: nr 3, 6, 9 & 10 2015: nr 2, 3, 4, 5, 7, 9 & 10 2016: 2 Egg är nummer 6 från 2014. Skicket på alla tidningar är bra, men några är lite kantstötta efter att ha följt med i alla mina studentlägenheter <3 Tidningarna finns i centrala Linköping för upphämtning, och kan även skickas. Köpare står då för frakt. Betalning sker enbart via Swish. Jag hoppas innerligen att dom handlar i ett bra hem och att någon älskar dom lika mycket som jag gjorde när jag var 16. :) Det ska även läggas ut en annons på Ebay i framtiden, när jag hinner, så det är först till kvarn som gäller. För den som är ny till KERA & Egg - detta är alltså japanskspråkiga modetidningar. Personligen kan jag inte japanska, men har älskat att studera bilderna i tidningen. Kera publiceras numera endast i online-format (se: KERA STYLE [ケラ!スタイル] | KERA STYLE|ケラ!スタイル|ファッション、ビューティー、グルメ、ライフスタイルなどの最新トレンドからモデルライフのマル秘情報まで見逃せないNEWSを配信中!) För fler frågor eller förtydligande (första gången jag lägger ut på denna sida!), hör av er till mig. Ha en riktigt fin dag hörni, och tagga NärCon 2023 <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg