Najica Skrivet september 4, 2022 Anmäl Share Skrivet september 4, 2022 Tjo! Värt ett försök tänker jag! Tänkte kika om någon är intresserad utav en 1/8 Hatsune Miku - Love is war figur. Detta är då Good smile Company 20th Anniversary Edition så även en fotobok ingår. Nu är det nämligen så att jag ska flytta och jag föll inte lika mycket för denna miku som jag trodde, så därav annonsen. I nuläget har jag inte möjlighet att skicka henne - pga av att jag inte har någon bra låda hemma. Så upphämtning/lämning i Stockholm län hade varit att föredra. Fick hem henne i år från HobbySearch, och hon har bara blivit hopbyggd (+ner plockad nu) och stått i en detolf utanför direkt solljus, så hon är i bra skick! Köpte henne för ca 2000 SEK (figur + jp frakt, tull ej inräknad) så tänkte försöka sälja henne för samma fast pris går att diskutera. Egna bilder: Låda: (OBS! Den rosa metalltråden som syns på lådan är förstås med, bara att jag inte valde att spöka med den när jag själv satte ihop henne!) För mer proffsiga bilder så finns hennes produktsida ifrån hobbysearch här: https://www.1999.co.jp/eng/10789410 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg