Sniper23 Skrivet maj 5, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2022 Hej söker en film, vet inte om den är från 80 eller 90 talet. Det jag kommer ihåg är att det handlar om en pilot som blir indragen i något krig. Det som sticker ut ur minnet är han blir skjuten i ögat och får bära ögon lapp. Det är dom få minnen jag har av filmen. Hoppas någon vet vad den heter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 5, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2022 Arcadia of My Youth? Den släpptes tydligen i Sverige. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sniper23 Skrivet maj 5, 2022 Författare Anmäl Share Skrivet maj 5, 2022 Japp den är det. Tack så mycket för hjälpen. Nu måste jag bara hitta den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sniper23 Skrivet maj 5, 2022 Författare Anmäl Share Skrivet maj 5, 2022 Kollade runt lite. Svårt att få tag på den utan det springer iväg i pengar. Är det nån som vet hur man ska få tag på Arcadia of my youth Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 5, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2022 Vi har hårda forumregler mot piratkopiering och olovlig streaming, så jag ger inga sådana tips, men jag observerar att Amazon listar den för digital uthyrning för 3 dollar. Fast det kanske inte går att se från Sverige, så det skulle i så fall också behövas en VPN för att låtsas se från amerikansk IP-adress. Det går säkert att nyttja en gratis prövoperiod på nån VPN-firma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg