lifeisaloop Skrivet maj 3, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2022 Jag har en samling figurer, allting i kartong,ett par av dom verkar oäppnade. Saken är jag har rensat ut min sons rum och han har inget intresse av detta längre tydligen. Kanske finns nåt mer. Jag har ingen aning om vad detta är värt så jag tänkte att ni kanske kan hjälpa mig med det. Vi delar på frakten. Betalas swish, paypal eller bitcoin. Kom gärna med prisförslag och bud. Är denna annonssen åt skogen mot regler eller något ber jag om urtsäkt. Meddela mig det isåfall så försöker jag göra rätt. Mvh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet maj 3, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2022 är intresserad av tre figurer mina bud angel beats - 150kr nanako(längst till vänster på bilden) - 200kr den där collect 800 (bredvid nanako figuren) är det 1 utav dem 6 på bilden man får? och vad är det för lapp som det står 60 på? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lifeisaloop Skrivet maj 3, 2022 Författare Anmäl Share Skrivet maj 3, 2022 Gällande om man får 1 eller 6 vet jag inte. Den förpackningen är oöppnad.. ska kolla det andra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet maj 3, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2022 efter lite googlande så kan jag säga att det är 1 av 6 och antar att lappen med 60 är en prislapp då han kanske har försökt sälja den på någon loppis? det är ju också ungefär vad dem gick för när dem kom 762 yen (57,72kr i dagsläget iaf, har ej koll på vad yenen var värd när han köpte den) så kanske vi kan säga 50kr för den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lifeisaloop Skrivet maj 5, 2022 Författare Anmäl Share Skrivet maj 5, 2022 absolut. skicka pm med dina uppgifter så packar jag ihop ett paket t dig. Har även hittat lite mer i hans garderob. Se foto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet maj 5, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2022 skickat pm och så la jag ett bud på klan klang i pm:et Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet maj 16, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2022 tänkte bara säga att jag har nu fått figurerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg