Space Cowboy Skrivet mars 29, 2022 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2022 Hej. Skulle vilja prova att läsa manga på min gamla Kindle eftersom jag inte har råd med en stor surfplatta. Vad finns det för bra manga vars format passar till Kindle, med andra ord manga med stora pratbubblor, stora paneler som passar till ett litet, begränsat format? Komplexa illustrationer med bra gråskala och shading är inget problem, det är mest texten jag är fokuserad på. Tokyo Ghoul till exempel fungerar riktigt bra för det mesta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 29, 2022 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2022 Ser ut som en vanlig LCD-platta. Hur stor är den? Min åttaåriga surfplatta är 8,3 tum och jag kan inte minnas att jag någonsin haft problem med att serier varit för små. Så instinktivt skulle ju jag personligen säga “vilken som helst? 🤷”. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 29, 2022 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2022 Tror den kan vara så liten som sex tum, men går det inte att zooma med den? Undrar hur det ser ut med 4-komas på en sån. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Space Cowboy Skrivet mars 30, 2022 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2022 Sex tum, men min är för gammal att kunna använda zoom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg