Skatan Milla Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Jag tror dem flesta här vet vad deviantart är, men för alla andra så är det världens största online galleri med bilder. Här tycker jag att folk skall posta sina DA konton så vi kan se på varandras bilder :) här är i allfall mitt http://skatan-milla.deviantart.com/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 http://rither.deviantart.com ;) DeviantArt über alles!:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 http://bergh.deviantart.com/gallery/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 använder oxå PB jag tror inte på DevArt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Nej, DeviantArt är slött, oöverskådligt, grötigt och strular ofta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Jag har mitt konto på Photobucket och ProtocultureX. Deviant klarar jag mig utan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Jag ogillar skarpt Deviant Art... Så irriterande sida. Både sidan och länkarna dit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 håller med ett strul pogram Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Så varför inte länka era photobucket sidor istället då :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 det kan man ju göra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 http://photobucket.com/albums/v473/HaztE/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Alcarcalimo sa: Så varför inte länka era photobucket sidor istället då :DVarför inte bara apache? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Herid Fel sa: Alcarcalimo sa: Så varför inte länka era photobucket sidor istället då :DVarför inte bara apache? Qué? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Vad är det du inte förstår? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Antar att det är jag som är dum, men apache? Är inte det en indianstam? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Apache inom datorvärlden är något helt annat. Jag skrattar er i ansiktet och struntar i att förklara. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Alcarcalimo sa: :oops: Apache är webbserver. En Server du har för att ha hemsidor på din egen burk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 ne, vaddå!?!?! deviant e ju en apbra sida...hurg på er som inte gillar den, ni förstår inte det underbara ^_~ fast, okej, själv är man inte så stor på den stora sidan, men man kan hitta några otroliga underbara konstnärer där..mm, har förälskat mej i många där :) men men, in DA sida ^^ --> http://ebba.deviantart.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Herid Fel sa: Alcarcalimo sa: Apache är webbserver. En Server du har för att ha hemsidor på din egen burk. Tack för att du förklarade :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 ebba sa: ne, vaddå!?!?! deviant e ju en apbra sida...hurg på er som inte gillar den, ni förstår inte det underbara ^_~ fast, okej, själv är man inte så stor på den stora sidan, men man kan hitta några otroliga underbara konstnärer där..mm, har förälskat mej i många där ^_^ men men, in DA sida ^^ --> http://ebba.deviantart.com Den är ful, hemsk, har dåliga länkar och visar inte bilderna i fullstorlek utan enn massa tjafs förrän man klickar på dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Precis, och så länkar folk till bilderna på forums till devart (vilket iaf irriterar mig) Visst ni kan ha devart, men ni borde skaffa ett Photobucket konto som ni postar bilderna på här lr på andra forums! man kan direktlänka en bild från devart vet ni! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 jaha...då går ja o tar bort alla mina länkar nu då... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 På Daveart måste man krongla innan man kan se bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet september 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Jag har en känsla av att jag tog upp ett ämne som borde ha hollits i skymundan.... I guess I have to use a seal now! äh det var inget, det funkar visst inte i verkligeheten :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg