Peterkula Skrivet mars 3, 2022 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2022 Hej Vill göra mig av med dessa mangaböcker. Det ni måste göra är att betala hela frakten och en symbolisk summa, men skulle den här summan bli skamlöst liten så hoppar jag över er och kontaktar nästa i kön. Först till kvarn princip gäller och jag styckar inte upp böckerna. Skicket på böckerna är bra men de är lite dammiga och jag tänker inte rengöra dem. Berserk - engelska - volym 1-35. Black Lagoon - engelska - 001-009. Full Metal Alchemist - svenska - 1-12. Full Metal Alchemist - engelska - 13-14 och 18-24. Jag vill även bli av med Watchmen (eng) och Game of Thronesböckerna (eng). Vill ni ha dem så säg till, så skickar jag med även dessa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joje02 Skrivet mars 11, 2022 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2022 Jag kan jättegärna köpa dem av dig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joje02 Skrivet mars 12, 2022 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2022 200 kr? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg