NH_97 Skrivet november 17, 2021 Anmäl Share Skrivet november 17, 2021 Jag letar efter Nendoroid figuren av "Yami Yugi" och såg att sajten "kalaskungen.se" sälja den, men eftersom dom är inte listad av en av GOOD SMILE's partnershops, undrade jag hur säkert det är att köpa från dom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 17, 2021 Anmäl Share Skrivet november 17, 2021 Jag ser att de verkar ha ordentliga lokaler, så de är åtminstone inte bara nån tillfällig lurendrejare. Det är inte omöjligt att de är oseriösa eller dåliga att handskas med ändå, men jag ser också att de har Klarna-betalning, så om du får problem med dem (t.ex. om figuren är en piratkopia) och försäljarna vägrar samarbeta så kan man nog få hjälp av Klarna. Jag skulle inte vara särskilt orolig över att beställa från Kalaskungen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg