sussybaka Skrivet oktober 28, 2021 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2021 hej, jag har en fråga om någon skulle kunna tipsa mig om lite shojos. har lite svårt för att hitta bra shojos. så jag tänkte fråga om det finns någon manga kanske ni vill rekommendera. ps: vet ni hur man ändrar användarnamn namn berätta gärna:) m.v.h. susybaka.😁 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 28, 2021 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2021 Hej du! (Jag flyttade tråden från “Lättromaner”-forumet, som berör lättromaner, alltså pocketböcker med enstaka mangaliknande helsidesbilder.) Det finns många, go'a shōjoserier, och med stor variation! Natsume's Book of Friends för övernaturlig mys-mystik, Yona of the Dawn för historiskt äventyrsdrama, Ao Haru Ride för tonårsdrama, Takane & Hana för att nämna bara en av alla "omaka par"-romantiska komedier, Snow White with the Red Hair för att nämna en fantasy, Karakuri Odette för science fiction… Det är åtminstone några verk som många tycker om. Användarnamn ändrar man i inställningarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sussybaka Skrivet december 1, 2021 Författare Anmäl Share Skrivet december 1, 2021 tack så hemskt mycket:) ska kolla direkt:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg