Ebhen Skrivet oktober 25, 2021 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2021 Radwimps släppte precis en ny låt med tillhörande musikvideo gjord av CloverWorks. Det är titelmusiken till ett nytt spel som är på gång. Gran Saga. Inte ett spel i min smak men musiken är ju bra och musikvideon sjukt snygg. 😄 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet november 2, 2021 Anmäl Share Skrivet november 2, 2021 Riktigt snygg video, gav mig lite Shinkai vibbar. Blev inte hypad på spelet men hoppas att videon hjälper som marknadsföring. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet november 2, 2021 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2021 Kan bara instämma, spelet och videon kändes inte som om de hade något med varandra att göra, men det är ju iofs. inte ett krav kanske. Däremot så skulle jag gärna se den "berättelse" man tycks ana i videon bli en film eller serie. Det fanns tillräckligt mycket där för att göra mig nyfiken iaf. En efter-katastrofen-film med tydliga Shinkai-vibbar ja. Vem vet förresten vad den mannen har på gång. Ryktena säger ju att snart släpps lite info om den nya filmen han har på gång. 🤩 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg