MoonWalk Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Hej Hej...jag är relativt ny inom Anime film men tycker det är skitsnyggt o kul! Nu har jag en fråga om någon vet om det finns filmer/serier att köpa som går i samma stil som Rune Soldiers och Naruto eller Street Fighter... Tacksam för svar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Du skulle kunna köpa dig One Piece om du inte har sett den lr läst den den är i typ den stilen och är redigt bra :) Hellsing är redigt bra också men den har en liten annorlunda stil men rätt lik. kan ge dig en sida som du kan kolla lite efter Anime/Manga: www.sfbok.se kan söka på: Berserk Dragonball Samurai Deeper One Piece Rurouni Kenshin Trigun Peace Maker of Kurogane tycker att du ska ge One Piece ett försök om du inte har läst den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 Hunter X Hunter är ganska lik Naruto, ta och kolla in den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 Hunter X Hunter och Naruto är av samma skapare så gillar man naruto gillar man antagligen Hunter X Hunter oxå. I övrigt rekommenderar jag Trigun och Berserk... de är inte som Natuto men de är ruskigt bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 Hunter X Hunter och Naruto är av samma skapare så gillar man naruto gillar man antagligen Hunter X Hunter oxå. Det är de inte alls. Naruto är gjord av Masashi Kishimoto medan Hunter x Hunter är av Yoshihiro Togashi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 hmm tror du kan gilla air master...har just sett den och den är väldigt, väldigt bra.. http://www.animenfo.com/animetitle,1198 ... aster.html se och bedöm själva..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 Varför inte kolla in Street Fighter II V animen själv? Den är mig veterligen Street Fighter-stil på... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-matrim- Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 gillar dfu naruto är både Roruni Kenshin och Inu Yasha riktigt bra serier Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg