AnyoneHere Skrivet november 29, 2020 Anmäl Share Skrivet november 29, 2020 (redigerade) Hej, det är så att jag fick Naruto av min morsas arbetskollega. På slutet av mangan så hittade jag den här ganska gamla websidan. Jag tänkte; varför inte skaffa sig ett konto? Jag undrar; är det någon här? Förmodligen så finns det ingen i min ålder. Vilket är ganska tragiskt. Nuförtiden läser ungdomar manga på internet. Men, jag tycker mer om det gamla sättet att läsa manga på, via böcker. Det känns som om jag är den enda svennen som läser manga. Hör av er gärna, jag skulle uppskattat det. Redigerad november 29, 2020 av AnyoneHere Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninio Skrivet november 29, 2020 Anmäl Share Skrivet november 29, 2020 Tjo! välkommen! Det är ett gäng som hänger här. Men det är inte super aktivt. Tror de finns rätt många som tycker om att läsa manga. Jag håller också med om att läsa manga via böcker är mycket roligare än att läsa online, dock så finns det alltid problem med att många manga's som jag gillar inte får någon officiell översättning vilket gör de inte går att köpa. Exempelvis The world god only knows, när de kommer till dessa så finns de inte så mycket till val förutom att läsa på nätet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet december 1, 2020 Anmäl Share Skrivet december 1, 2020 Vi har också en Discord som är mer aktiv i detta skede, så det kan vara bra att kika in där om du känner dig pratsugen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg