Mr Fantasy Skrivet oktober 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Tack :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Ingen orsak men på din bild är: Höger handen och armen är lite konstiga. Ögonen lite högt upp. Du ritade braq skor och ben. Hakan ser lite mongoli ut. Resten är nästan perfekt fortsätt och teckna Såå ;) ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 Här kommer en till, jag kommer inte säga vem den föresteller utan jag hoppas att ni ser det(annars blir jag ledsen), fick lite inspiration när zaffe la upp sin DBZ bild häromdan. http://img14.exs.cx/img14/8619/DSCF334.jpg Det ända jag blev riktigt nöjd med är byxorna, resten blev inte lika bra och speciellt inte armarna och händerna som blev dåliga, men dom va som alltid svåra att göra. Skissen blev mycket bättre när det gäller hur man ska se kroppen om man säger så... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 Fan ni två verkar träna på som dårar, (vikket är bra) jodå man ser lungt att det är goku! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 huuuuuhm, det ser faktiskt ut som om han har 6 fingrar på sin vänsterhand... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 huuuuuhm, det ser faktiskt ut som om han har 6 fingrar på sin vänsterhand... Stämmer, vilken jävla tabbe, det var inte bra, jaja, får va så länge. Har kommit in idet som fan nu och tycker att det är askul, så då är det lika bra att passa på för man vet aldrig när det trappas ner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 Bra skuggat^^ Tabbe med vänsterhanden ;P Fortsätt så (Själv så försöker man så gott det gåtr med serier och allt vad det heter^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Fan ni två verkar träna på som dårar, (vikket är bra)jodå man ser lungt att det är goku! ;) vilka två tränar som dårar? Tabben på vänster handen sånt misstag får man inte gara om.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Här kommer en bild till, på goku igen, vet inte varför det blev det men... http://img4.exs.cx/img4/5866/DSCF0285.jpg Jaja återigen blev inte armarna riktigt som jag hade tänkt mig, på den här bilden ser det ut som om han bara har väldigt korta armar. Men jag lägger upp den ändå för jag tänkte att ni kanske kan försöka förklara vad jag gör för fel. Egentligen ska det se ut som att han har överarmarna lite bakom kroppen och underarmarna ska vara vinklade uppåt om ni fattar vad jag menar. Dålig kvallite pga den där jävla kameran, måste skaffa scanner snart asså. Blir galen >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Jag fattar vad du menar, ungefär "come get some" posen i Dragonball? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Linjerna på armarna är aldelles för tjocka du får sudda ut dom och gör dom smalare då ser man lättare armarna och det blir snyggare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Linjerna på armarna är aldelles för tjocka du får sudda ut dom och gör dom smalare då ser man lättare armarna och det blir snyggare. Håller inte med där thoseN.. Linjena ser bara för tjocka ut då armarna är på tok för korta.. Propotioner (stava?) är viktigt att träna på Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Ja vet att armarna ser alldeles för korta ut, det var inte det som va meningen, det stog nog i det andra inlägget va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Som sakt gör lite smalare linjer och lycka till... ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 mmm, fast jag har verkligen inte mycket inspiration nu. kommer aldrig på vad jag ska göra, och det stör mig så fruktansvärt mycket >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Sjäv brukar jag bestämma först vad ska det vara för bild vanlig sci-fi fantasy mm! bestämma kön tänka ut en pose lr rörelse! som sagt musik hjälper oxå! ibland dock skissar jag typ en arm lr nått så tycker man den blir någolunda bra så fortsätter man bara dit som pennan för en! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Jag brukar alltid börja med ögonen, ögonen är en speciell del av karaktären tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Sjäv brukar jag bestämma först vad ska det vara för bild vanlig sci-fi fantasy mm! bestämma kön tänka ut en pose lr rörelse! som sagt musik hjälper oxå! ibland dock skissar jag typ en arm lr nått så tycker man den blir någolunda bra så fortsätter man bara dit som pennan för en! Thosen... Thosen Thosen.... Det där är exakt vad zaffe sa förut.. Det där var inte rent spel... Att skriva av exact.. Usch.. Specielt det sista skriker Zaffe... Skriv egna ord i stället.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Jag ja vet men han sa det till mej och då säger jag det till honom.^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Jag brukar alltid börja med ögonen, ögonen är en speciell del av karaktären tycker jag. Det gör jag alltid när jag bara gör huvun, men när jag ska göra hela kroppar så.... nee. Men tack för hjälpen, till alla, nån som har nåt att tillägga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Fortssät med att teckna och lycke till.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg