Matoriel Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 Satt och funderade lite och insåg att jag ej tecknat på ett tag, så jag beslutade mig för att snabbt dra ihopa en bild för att sedan bearbeta den imorgon. Där finns ännu en anledning, vilket är att jag var tvungen att göra den då det är till ett projekt som ska vara klart imorgon. Denna bild ska sedan under några dagar bearbetas och slutligen cell-shadeas. Jag har antagligen lagt in någon mer karaktär vid det tillfället då den faktiskt är klar. Anledningen till att jag lägger upp denna så tidigt är pga att vissa klagade när jag helt plötsligt kom in @ forumet och började "hacka" ner på folk och sa att eftersom jag inte ens själv uploadat någon bild här så betyde inte det jag sa något. http://www.freewebs.com/venividi/sketchyness.JPG Nåväl, för er som inte ser vem det är så är det Makoto, Minamo och Hinata ifrån serien; Wind - A breath of heart. / Matoriel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 ja hoppas ja inte e nån som klagat O_o tycker de bra när folk kommer me kritik... även om ja själv brukar be om konstruktiv kritik om ja vill ha...annars bryr ja mej själv inte så mycket om sånt..ehm, whatever.. e för trött för o komma me nåt, men bilden såg schysst ut... de ja tycker ser mysko ut e den lilla tjejens mun... hon gör nåt roligt ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Måste säga att du var grym på att teckna, tar inte direkt tillbaka klagomål för jag gillar inte när man bara säger att det är dåligt medans man inte säger vad som är fel, men jag tror inte att det är nån fara. Ett streck över det och välkommen hit :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matoriel Skrivet september 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Hehe, jag är alltid så kritisk. Det ligger i min natur. Trevligt att ni tyckte om bilden, och ebba, tack för att du påpekade det med munnen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Snyggt gjord helt klart även om jag alldrig har varit ett fan av den där typen av ögon :S De ser lite livlösa enligt mig.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 bra bild håller med att den lilla tjejens mun ser lite halv mysko ut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 Tycker det ser ut som att hon har tungan ute. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 du har rätt det ser ut som hon har tungan ute Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 hon har en väldigt liten tunga isåfall Ô_o; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 Hon har den lite ute bra ju eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Skitfint alltså! Vilken hårdhet av blyerts använder du? Är det HB eller liknande? Eller kanske ännu mjukare. Nåja, KEEP UP THE GOOD WORK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 snyggt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg