ButterNalle Skrivet juli 13, 2020 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2020 Någon som har Candy Candy inspelad på VHS från Tv3-sändning 1988-1989? söker detta febrilt och hoppas för allt i världen att någon har det , och inte har slängt dom inspelade banden ännu... Kanske har ni den inspelad ihop med massa annat tecknat på vinden eller i källaren som ligger o samlat damm i 30år... Köper bandet gärna och hjälper till lägga det digitalt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet juli 13, 2020 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2020 Är du säker på att det någonsin sänts på TV3? Borde finnas i någon gammal tv-tablå isf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 13, 2020 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2020 Äsch, Svensk mediedatabas har bara TV3:s tablåer från 1997. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ButterNalle Skrivet juli 13, 2020 Författare Anmäl Share Skrivet juli 13, 2020 8 timmar sedan sa idrougge: Är du säker på att det någonsin sänts på TV3? Borde finnas i någon gammal tv-tablå isf. TV3 1988 https://tidningar.kb.se/?q=%22candy%20candy%22&sort=asc&from=1988-01-01&to=1989-12-31 Candy Candy. Tecknad barnserie sv tal Så ja jag är helt 100. Är det någon som har den här versionen utav Media Dubb inspelad? Jag har tyvärr inte trots mitt stora VHS arkiv av Tv3-inspelningar inte lyckats hitta Candy candy än. ☹️ 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 14, 2020 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2020 14 timmar sedan sa ButterNalle: TV3 1988 https://tidningar.kb.se/?q=%22candy%20candy%22&sort=asc&from=1988-01-01&to=1989-12-31 Åh, guldkälla! Nu får du lägga till GOLDORAK RYMDFANTOMEN i din lista, @idrougge! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
freij Skrivet april 7, 2021 Anmäl Share Skrivet april 7, 2021 Hej! Jag söker också efter Candy candy alla delar utom 4 delen. Någon som har? VHS eller digitala filer! Har letat i ett år nu...HJÄLP! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
freij Skrivet april 7, 2021 Anmäl Share Skrivet april 7, 2021 Den 2020-07-13 vid 03:52 sa ButterNalle: Någon som har Candy Candy inspelad på VHS från Tv3-sändning 1988-1989? söker detta febrilt och hoppas för allt i världen att någon har det , och inte har slängt dom inspelade banden ännu... Kanske har ni den inspelad ihop med massa annat tecknat på vinden eller i källaren som ligger o samlat damm i 30år... Köper bandet gärna och hjälper till lägga det digitalt. Har du fått tag i filmerna? Jag letar också! Har du digitala filer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michelle86 Skrivet april 7, 2021 Anmäl Share Skrivet april 7, 2021 Jag letar också! Om någon hittar gamla filmer kan man inte föra över det digitalt på något vis? I så fall betalar jag gärna för filerna! Ha det bäst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissFille Skrivet december 19, 2023 Anmäl Share Skrivet december 19, 2023 Jag har alla avsnitt/delar (10 st) som sändes på svenska + specialen digitaliserade. Första delen har sådär videokvalité men jag väntar på en ny VHS av den delen som jag hoppas kanske är bättre. Säg till ifall ni fortfarande letar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg