Stekeblad Skrivet april 21, 2020 Anmäl Share Skrivet april 21, 2020 Sista helgen i juli (tors 23 till sön 26) hålls NärCon Sommar 2020 i Linköping. Jag planerar att vara där ett par dagar, är det fler härifrån som ska dit och kanske vill träffas där? Om ni inte planerar att vara där under hela eventet, vilken eller vilka dagar ser bäst ut för er så vi kan bestämma när vi träffas? NärCons schema är (så vitt jag vet) bara tillgängligt i deras app efter man loggat in och registrerat sig. Mer saker tillkommer efterhand i schemat men om man väntar för länge med att bestämma sig så kanske biljetterna tar slut eller hotell/sovsalar blir fulla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 21, 2020 Anmäl Share Skrivet april 21, 2020 Jag kör ett festivalpass, så kommer vara där hela veckan. Eventuellt om jag hinner (och det inte suger) kanske kommer jag "uppklädd". Frågan är bara hur jag tar mig ner när alla flygbolagen går i konkurs här uppe... @Klona Sugen? =3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet april 21, 2020 Anmäl Share Skrivet april 21, 2020 1 timme sedan sa MathJuice: Jag kör ett festivalpass, så kommer vara där hela veckan. Eventuellt om jag hinner (och det inte suger) kanske kommer jag "uppklädd". Frågan är bara hur jag tar mig ner när alla flygbolagen går i konkurs här uppe... @Klona Sugen? =3 Det beror nog på lite om jag är nere i krokarna just då. De kommer alltså hålla öppet trots Corona? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 21, 2020 Anmäl Share Skrivet april 21, 2020 Dom håller koll på det. Utdrag från deras Facebook: INFORMATION OM NÄRCON SOMMAR & CORONA/COVID-19 11 mars beslutade regeringen att tills vidare förbjuda offentliga tillställningar med fler än 500 deltagare. Om detta fortfarande gäller om 4 månader så inkluderas dessvärre även evenemang som NärCon Sommar. Med det sagt är det lång tid kvar till festivalen och vi kommer att fortsätta planera NärCon Sommar i nära samarbete med polisen och andra myndigheter så att vi är redo att genomföra det! Om vi behöver göra några anpassningar på festivalen kommer vi självklart att följa deras och Folkhälsomyndighetens råd för att säkerställa att NärCon fortsätter vara en trygg plats att vistas på. Men om förbudet fortfarande skulle gälla och vi måste skjuta upp evenemanget ett år så kommer självklart biljetter, sovsalar, merch etc. att gälla nästa år istället. Och om du inte skulle kunna komma då så kommer du givetvis att kunna få dina pengar tillbaka. Alla våra arrangörer brinner för att göra ännu ett fantastiskt NärCon Sommar. Vi är hoppfulla om att det kommer gå och vi hoppas att du vill vara med! Om du har några frågor, skicka ett meddelande till vår Facebook-sida eller maila oss på kundtjanst@narcon.se. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet maj 16, 2020 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2020 Fick nu mailet att dom officiellt ställer in. =( Dags att planera för nästa år då... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet maj 16, 2020 Författare Anmäl Share Skrivet maj 16, 2020 Tråkiga nyheter, läste det igår men hade inte tid att skriva om det då. Något mejl har jag dock inte fått. Biljetter är giltiga till nästa sommar om man redan köpt, mer info här: https://www.narcon.se/corona Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet april 11, 2021 Författare Anmäl Share Skrivet april 11, 2021 Jag läser att NärCon ställer in i år igen. På deras hemsida står det nu 28-31 juli 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 11, 2021 Anmäl Share Skrivet april 11, 2021 Jepp, fick ett mail från dom angående detta. Förståeligt men ändå synd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet april 28, 2022 Författare Anmäl Share Skrivet april 28, 2022 Om tre månader är det dags för ett nytt försök av NärCon Sommar. Hur ser intresset ut här? Jag har min biljett från 2020 som fortfarande är giltig och längtar efter att få använda den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 29, 2022 Anmäl Share Skrivet april 29, 2022 Samma här, har väntat länge på att få använda min biljett nu. Har ett veckopass så om någon vill träffas under mässan någon dag så är jag på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg