dawwe Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 Jag gjorde den här bilden för att skicka in till svenska Ranma 1/2. Hoppas att jag kommer med. http://img.photobucket.com/albums/v197/dawwe/ranma.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matoriel Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 Länken fungerar tyvärr ej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 funkar inte länken då jag kunde se den han står och håller lite ris bara den är mycket snyggt ritat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet september 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 Det råkar faktiskt vara ramen/nudlar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 Mycket fint ritat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 nudlar då jag har ranma hela serien som är ute utan 10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Länken fungerar inte för mig heller.. :/ Är dock ett stort fan av Ranma så jag skulle gärna vilja se bilden :) Och, eh, ThoseN, i typ 90% av fallen, förstår man inte vad du menar.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 det kan va det vanliga...tryck på länken elle vad ni nu gör men så att ni får fram addresen och sen så sätter ni markören i rutan och trycker enter...högerklicka och "view image" aka "visa bild" skulle nog gå...btw...bra bild..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 vad då skutty wan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 vad då skutty wan Dina inlägg saknar oftast stor bokstav, kommatecken, punkt och den är även full med andra stavfel och särskrivningar. Inte för att vara särskilt petig eller så, men det är alltid bra att skriva så att andra åtminstone förstår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 Snyggt, Bra gjort! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 Okej då. >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Mycket fin då den är inte avmålad. Tycker värkligen du ska skicka in den till ranma, skulle få en chock om dom inte satte in den :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg