thakandymahn Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 har inte läst nån av hans serier (tror jag). Har han gjort några kända serier? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 har inte läst nån av hans serier (tror jag). Har han gjort några kända serier? Ja, Blade of the Immortal. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 jaha... haha... XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 För alla Hiroaki Samura-fans kan jag avslöja att Manga Mania skall publicera en av hans kortisar (70 sidor lång) uppdelad på nummer 8 och 9 2004. Och den lär inte komma ut i någon bok alls, så ta chansen att köpa tidningarna! Var det någon som trodde att Samura var en seriös person? Tillåt mig tvivla. Han gör kanonbra humorserier, och "Tårarnas dagbok" är en av dem. Köp och garva. Det gfinns alltså fler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 sitter i skolan, har inte kolla på vilken nummer som är nästa.. det är nr 8 eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Är den lika coolt tecknad då? Ja... det är ju samma person. Kanske inte samma vilda slagsmålsscener; det är ju en humorserie. Men tänk dig den där seriösa tecknarstilen när de enda replikerna är urfåniga. Det är ungefär hur kul som helst. "Tårarnas dagbok" finns med i boken "Flytt" (hikkoshi) som även innehåller hans romanskomedi med samma namn ("Flytt"). Den är faktiskt fasligt kul, men näst intill omöjlig att översätta. Han bara driver med hela Afternoon i den, och humorn är rätt svårnådd. Dessutom skrev jag fel. Det är i nummer 9 och nummer 10 som "Tårarnas dagbok" skall publiceras. Nummer 8 är som vanligt. För att få plats med Tårarnas dagbok kör de bara två Love Hina-kapitel istället för tre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 ok :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 BOTI var min favvo efter Love hina. När Love hina kom på svensk pocket så kände jag ingen mening med att fortsätta slösa pengar på en tidning som jag inte uppskatta lika mycket som förut. Så ja sluta. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 vad är boti? är det nå robotar elle? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 boti är en förkortning av blade of the immortal Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 ok . . . buhu dummma sverige vägrar att importera mecha manga buhuhuhu :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 1: blade of the immortal är en samuraj manga 2. i höst kommer neon genesis evengelion, den största mecha serien i världen. 3. skriv till zimeon om du e så desperat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 oki varför just zimeon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 *host* hört talas om simon lundström? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 Det är inte jag som bestämmer vilka serier som kommer ut. Jag rådgiver ibland, men företagen lyssnar nog bara artigt med ena örat. Vill man påverka för att få ut en serie är det bara att skriva till förlaget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg