Patrioil Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jag tycker om Puppet Revolution :) Den är härlig. Tycker om hela idén och att det är en serie strip... och så har dem ju bara haft med den en gång ^_~ Och den kommer bara vara med varannan månad! Jag gillar absolut inte att dem tog bort BOTI! Men eftersom den inte försvinner för evigt, så är jag glad att ännu en manga kommer på svenska. Power!! verkar lovande, fast jag inte gillar shoujo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Patrioil sa: Jag tycker om Puppet Revolution :) Den är härlig.Tycker om hela idén och att det är en serie strip... och så har dem ju bara haft med den en gång ^_~ Och den kommer bara vara med varannan månad! Jag gillar absolut inte att dem tog bort BOTI! Men eftersom den inte försvinner för evigt, så är jag glad att ännu en manga kommer på svenska. Power!! verkar lovande, fast jag inte gillar shoujo Mm, får se om Power!! är bra. Har inte hört något om den.. Hoppas den är bra :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaY Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jag gillar iaf Puppet revolution! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 RaY sa: Jag gillar iaf Puppet revolution! Den är mysig på ett sätt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^^ Living Dead ^^ Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Det e nästan bara skit i Manga Mania. Finns ett fåtal bra serier bl.a. Boti och Love Hina som e lite små kul. Resten e bara tramsigt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Gillade inte Puppet Revolution speciellt mycket, men det kanske är för tidigt att döma ut den redan... Jag tyckte tidningen fick sämre bredd när de erstte BOTI med puppet revolution, kändes som kvaliten sänktes :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaboki Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 jag fick tår när boti va inte med i senaste numret av mm men jag pustade ut när dom skrev att den inte utgick helt o hållet (pustade ut då) men nu jag se att nästa nr av mm då ska va boti med i den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Spazer sa: Jag tyckte tidningen fick sämre bredd när de erstte BOTI med puppet revolution, kändes som kvaliten sänktes :? aven fast det sagts att flera gånger i den här tråden att dem INTE bytte ut Blade med PR... men att dem bytte ut Skrotbilsdagboken med PR ~_~ Blade byttes inte ut, men ersattes av Power!! som kommer i nästa nummer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaboki Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 javisst ja glömde bort det helt, hehe mitt misstag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Får citera Kaboki Kaboki sa: javisst ja glömde bort det helt, hehe mitt misstag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet april 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Bakas, grejen är att Boti inte kommer vara med så ofta som man villl att den ska vara, snart byter dom väl ut GTO också..... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Mekurion sa: Bakas, grejen är att Boti inte kommer vara med så ofta som man villl att den ska vara, snart byter dom väl ut GTO också..... :( Nej då :) Det är bara Power!! som ersatte Boti, GTO stannar nog.. Iaf om alla teorier är rätta :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ubermensch Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Spazer sa: ...Jag tyckte tidningen fick sämre bredd när de erstte BOTI med puppet revolution, kändes som kvaliten sänktes :S Kanske ville de göra tidningen smalare? Med undantag för boti har det ju bara varit "snälla" serier i tidningen. Jag är nog inte ensam när jag tycker att boti förvisso var bra, men inte riktigt passade tillsammans med resten av tidningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Ubermensch sa: Spazer sa: ...Jag tyckte tidningen fick sämre bredd när de erstte BOTI med puppet revolution, kändes som kvaliten sänktes :S Kanske ville de göra tidningen smalare? Med undantag för boti har det ju bara varit "snälla" serier i tidningen. Jag är nog inte ensam när jag tycker att boti förvisso var bra, men inte riktigt passade tillsammans med resten av tidningen. Nee, Manga Mania blir en shojo tidning :) Medans nya Shonen Jump riktas mot killar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Chobits e ju iof riktat mot killar :P bara för att den ser lite sötare ut så har den mycket ecchi och dylikt (samt en mörk underton) som riktar sig mer åt killar än tjejer ;) Love Hina likaså :P Och GTO e ju verkligen ingen "tjej serie", så EN tjej serie som Power!! e bara kul Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Patrioil sa: Chobits e ju iof riktat mot killar :P bara för att den ser lite sötare ut så har den mycket ecchi och dylikt (samt en mörk underton) som riktar sig mer åt killar än tjejer ;) Love Hina likaså :P Och GTO e ju verkligen ingen "tjej serie", så EN tjej serie som Power!! e bara kul Jo, men alltså mer killserier försvinner :D GTO är ju ingen tjejserie ^^ Och en av mina favorit serier :P Men det är bara mina spekulationer på att Manga Mania blir en shojotidning.. Kommer nog inte hända dock, jag tycker det är ett ganska bra plock nu i Manga Mania med serier :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c4z Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Jag måste säga att jag blev ganska leds på BotI. Den var helt enkelt för ospännande. Eftersom huvudpersonen i serien var odödlig så blev ju varje strid likadan, det är alltid någon han måste skydda för de hotar att slå ihjäl hon/han pga av att huvudpersonen inte kan dö. Men, jag tyckte faktiskt att serien blev lite intresant i det sista numret den var med. Men då valde de ju att ta bort den...och ersätta den med en totalt värdelös serie. Va fan, jag skratta inte en enda gång. Sen har ju Manga Mania redan tre stycken humor serier, varför då ta bort den enda seriösa serien och ersätta den med ännu en halvtaskig humorserie. Suck. Aja, tur att de inte tog bort GTO (trots att den fått sämre betyg av läsarna), då hade jag bomat Manga Mania. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Många säger ju att Boti inte ens har hunnit att komma igång med storyn etc, den gör det lite längre fram och då blir den väldigt bra sägs det :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonas Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 ^^ Living Dead ^^ sa: Det e nästan bara skit i Manga Mania. Finns ett fåtal bra serier bl.a. Boti och Love Hina som e lite små kul. Resten e bara tramsigt... word.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Jonas sa: ^^ Living Dead ^^ sa: Det e nästan bara skit i Manga Mania. Finns ett fåtal bra serier bl.a. Boti och Love Hina som e lite små kul. Resten e bara tramsigt... word.. Är GTO trams? GTO är ju dyng bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Säger bara tack och lov att de äntligen skippade Blade, sämre får man verkligen leta efter. Ang. att Manga Mania blir en shoujo-tidning. Det kan bli problem, isf måste de ju skippa LH, GTO och Chobits också och det tror jag inte de har råd med. Även om det vore trevligt då Shoujo ofta är så mycket bättre än shounen ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 det sämsta hittils... att ta bort blade Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Men ni har ju inte förstått idén med Manga Mania! De har inga planer på att köra färdigt någon serie! (Det skulle f.ö. ta flera år). MMs tanke är att växla serier hela tiden för att ge folk smakprov. Vill man SAMLA hela serier ska man inte köpa MM, då köper man serierna i pocket istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 För alla Hiroaki Samura-fans kan jag avslöja att Manga Mania skall publicera en av hans kortisar (70 sidor lång) uppdelad på nummer 9 och 10 2004. Och den lär inte komma ut i någon bok alls, så ta chansen att köpa tidningarna! Var det någon som trodde att Samura var en seriös person? Tillåt mig tvivla. Han gör kanonbra humorserier, och "Tårarnas dagbok" är en av dem. Köp och garva. Edit: Hade skrivit fel på numrena av Manga Mania som den skulle pubbas i. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Är den lika coolt tecknad då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg