Mekurion Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 alltså vad tänkte dom på när dom ersatte detta mästerverk mot Puppet revolution!!!! jag menar PR har ju ingen handling, den är inte särskilt snygg eller rolig heller!!!! någon som håller med!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
R0bin Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Boti var definitivt en av mina favoriter i MangaMania och jag blev lite sur den den nu är borta... men den ska ju komma tillbaka... ;) Och Puppet Revolution är en jäkligt kul serie enligt mig... jag gillar den skarpt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 mm....men avr den bättre än Boti, inte enligt mig iaf.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 jag tyckte om boti men det kändes att den inte riktigt hörde hemma i manga mania. jag tycker att det var ett vist beslut att dumpa den och sätta in lite nytt. bara de inte gör samma sak med gto så kommer jag vara nöjd :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laguna Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Ok först och främst.. PR ersatte INTE Boti.. den serien ersatte skrotbilsdagboken. Boti kommer tillbaka, men imellan nu så kommer det en ny serie som heter POWER!! som handlar om en tjej som spelar basket ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Hmm Boti, synd att de tog bort den, men eftersom jag gillar tjejserier lika mycket så gör det inte så mycket faktiskt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 ack Johan... :( nåja hoppas att Boti kommer tillbaka SNART!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 jag tyckte det var mest skamligt för boti att ha hamnat i manga mania. den passar för det första inte in och för det andra så har den fått så väldigt lite plats i tidningen så det känns som om fullstop egentligen struntat i serien redan från början. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Tror de väljer antalet sidor efter läsarebarometern :) Love Hina brukar ju få mest sidor och mest röster tex :D Btw, bra sida ehh.. Tomas :), hoppas verkligen att den blir populär då det inte finns någon riktigt bra anime och manga community i Sverige.. :D Iaf inte i mina krestar.. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ran Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 snälla.. kan ni inte läsa ? dom tar somsagt inte bort BOTI . men dom tar bort den från MM... alltså, dom kommer släppa den, men INTE i MM . står ju i senaste nummret, att det inte passar in i mm. så istället kommer det i en annan form. animen är utesluten, därmed måste det komma en pocket snart! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Men om Manga Mania inte tar bort Boti men samtidigt tar bort den? Vad gör de då? Den försvinner ju ur Manga Mania iaf :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wahlgren Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Själv tror jag inte på att BoTI hamnar i något pocket format. Inte ännu. Enda chansen för att få ser mer BoTI är att köpa den engelska versionen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Tyckte att det var väldigt dumt att ersätta den med Puppet revolution. Puppet revolution är inte någon dålig serie, men BoTI var ett mästerverk. Jag hoppas verkligen att dom släpper den i pocket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 snälla.. kan ni inte läsa ?dom tar somsagt inte bort BOTI . men dom tar bort den från MM... alltså, dom kommer släppa den, men INTE i MM . står ju i senaste nummret, att det inte passar in i mm. så istället kommer det i en annan form. animen är utesluten, därmed måste det komma en pocket snart! ;) hela tråden handlar väl om manga mania och att boti försvann från den. åtminstone som jag förstått det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Tyckte att det var väldigt dumt att ersätta den med Puppet revolution. Puppet revolution är inte någon dålig serie, men BoTI var ett mästerverk. Jag hoppas verkligen att dom släpper den i pocket. jag vet inte riktigt om jag skulle vilja läsa boti i pocket version. den ska nog helst läsas som serietidninge model större och kraftigare i stil med manga mania eller som en ordentlig "bok". :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Tyckte att det var väldigt dumt att ersätta den med Puppet revolution. Puppet revolution är inte någon dålig serie, men BoTI var ett mästerverk. Jag hoppas verkligen att dom släpper den i pocket. jag vet inte riktigt om jag skulle vilja läsa boti i pocket version. den ska nog helst läsas som serietidninge model större och kraftigare i stil med manga mania eller som en ordentlig "bok". :) Jo, men sådant kommer dom nog aldrig att släppa här i Sverige. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Tyckte att det var väldigt dumt att ersätta den med Puppet revolution. Puppet revolution är inte någon dålig serie, men BoTI var ett mästerverk. Jag hoppas verkligen att dom släpper den i pocket. jag vet inte riktigt om jag skulle vilja läsa boti i pocket version. den ska nog helst läsas som serietidninge model större och kraftigare i stil med manga mania eller som en ordentlig "bok". :) Jo, men sådant kommer dom nog aldrig att släppa här i Sverige. Varför inte? Har ju hört att NGE och AMG ska komma på pocket.. Men jag har det inte bekräftat. Bara rykten.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laguna Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 LÄS vad jag skrev::::::::::: Ok först och främst.. PR ersatte INTE Boti.. den serien ersatte skrotbilsdagboken. Boti kommer tillbaka, men imellan nu så kommer det en ny serie som heter POWER!! som handlar om en tjej som spelar basket ------------------------------------------------------------------------------------- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nerobelez Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 LÄS vad jag skrev::::::::::: Ok först och främst.. PR ersatte INTE Boti.. den serien ersatte skrotbilsdagboken. Boti kommer tillbaka, men imellan nu så kommer det en ny serie som heter POWER!! som handlar om en tjej som spelar basket ------------------------------------------------------------------------------------- Kan ju inte säga att det låter lovande. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 LÄS vad jag skrev::::::::::: Ok först och främst.. PR ersatte INTE Boti.. den serien ersatte skrotbilsdagboken. Boti kommer tillbaka, men imellan nu så kommer det en ny serie som heter POWER!! som handlar om en tjej som spelar basket ------------------------------------------------------------------------------------- Kan ju inte säga att det låter lovande. :| man ska inte ropa hej :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wahlgren Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Enda basketsaken jag vill läsa är... ILL CKBC eller något ;) Så jäkla härlig, coolaste karaktären i en sportmanga är med där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jag tycker att de borde ge ut Boti som pocket istället, det blir alldeles för lite åt gången när den kommer ut som en del av en tidning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Jag tycker att de borde ge ut Boti som pocket istället, det blir alldeles för lite åt gången när den kommer ut som en del av en tidning. Man kan ju köpa den på import.. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga kid of Sweden Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Tycker inte att BOTI var bra..men PR är inte heller så bra (änsålänge). Tycker att PR skulle passa mer i en dagstidning. Det är ju det formatet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolrath Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Asso Blade of the immortal var kass... undrar om den andra serien är bättre =) Men Puppet revolution var det sämsta jag har läst men det var bättre än skrotbils..... och den sög så det var illa =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg