秀太. Skrivet februari 17, 2020 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2020 Nämen halleå och väelkommna till denna treåden! Jag tänkte mest checka av hur många här som känner till Animecka och vad det i så fall finns för uppfattningar om den sajten. Bra eller mindre bra? Kanske rent av dåligt? Personligen är jag inte jätteförtjust i Animecka, varför kan vi ta en annan gång, men det är den uppfattning jag har av sidan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avslutat. H. Skrivet februari 25, 2020 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2020 Aldrig hört talas om innan 🤔 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
秀太. Skrivet mars 8, 2020 Författare Anmäl Share Skrivet mars 8, 2020 Den 2020-02-25 vid 22:40 sa hautahauta: Aldrig hört talas om innan 🤔 Den är lite som the dark side of BCManga, alla som var med där känner till vad jag pratar om här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg