Debido Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 jo, det har du atnagligen rätt i Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenomorpz Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Sverige är för rädda för att införa nya saker,eller rättare sagt vad dom tror påverkar barnen. Ta som ett exempel jonet som censurera Mussepigg&Långbens camping när långben körde in gaffeln i elutaget & det blev popcorn på julafton. Det säger juh det mesta om att visa naruto & nått likande "våldsprogram" 1: Försök stoppa in en gaffel i dagens utag. 2: om du mot all förmodan lyckas demolera ena skyddspluggen så kommer nästa problem, gaffelns tand är inte så pass lång att den nuddar dom strömförande delarna eftersom du kan inte stoppa en gaffel rakt in , därför måste du vinkla den men du kommer max några mm in. Och med tanke på att ett barn inte är så starka så är risken minimal.Det är större risk att ungen kvävs av ditt damm hemma för att det är ostädat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Done Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Sverige är för rädda för att införa nya saker,eller rättare sagt vad dom tror påverkar barnen. Ta som ett exempel jonet som censurera Mussepigg&Långbens camping när långben körde in gaffeln i elutaget & det blev popcorn på julafton. Det säger juh det mesta om att visa naruto & nått likande "våldsprogram" 1: Försök stoppa in en gaffel i dagens utag. 2: om du mot all förmodan lyckas demolera ena skyddspluggen så kommer nästa problem, gaffelns tand är inte så pass lång att den nuddar dom strömförande delarna eftersom du kan inte stoppa en gaffel rakt in , därför måste du vinkla den men du kommer max några mm in. Och med tanke på att ett barn inte är så starka så är risken minimal.Det är större risk att ungen kvävs av ditt damm hemma för att det är ostädat. Sorligt nog är detta så sant så.. Men jag tror inte att Sverige kan blunda för evigt för anime som bara blir större och större men det kommmer nog dröja ett tag innan någon kannal börjar vissa exempelvis Ghost in the Shell: Stand Alone Complex. men vi kan alla hoppas på det bästa med andra ord att det kommer så snart som möligt till detta skygga land. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Sverige är för rädda för att införa nya saker,eller rättare sagt vad dom tror påverkar barnen. Ta som ett exempel jonet som censurera Mussepigg&Långbens camping när långben körde in gaffeln i elutaget & det blev popcorn på julafton. Det säger juh det mesta om att visa naruto & nått likande "våldsprogram" 1: Försök stoppa in en gaffel i dagens utag. 2: om du mot all förmodan lyckas demolera ena skyddspluggen så kommer nästa problem, gaffelns tand är inte så pass lång att den nuddar dom strömförande delarna eftersom du kan inte stoppa en gaffel rakt in , därför måste du vinkla den men du kommer max några mm in. Och med tanke på att ett barn inte är så starka så är risken minimal.Det är större risk att ungen kvävs av ditt damm hemma för att det är ostädat. Sorligt nog är detta så sant så.. Men jag tror inte att Sverige kan blunda för evigt för anime som bara blir större och större men det kommmer nog dröja ett tag innan någon kannal börjar vissa exempelvis Ghost in the Shell: Stand Alone Complex. men vi kan alla hoppas på det bästa med andra ord att det kommer så snart som möligt till detta skygga land. jag tror dom kan blunda i all evighet.. se bara va dom gjrode med allas favoriter Power rangers Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
north_star Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 heheheh jag vet....fist of the north star skulle vrida lite på vårt sverige hahahah fan vilket jävla liv d hade blivigt på kärringarna ahhahaha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Jag har för mig att TV4 köpte in DBZ men det var under den tiden Pokémon gav massa epelepsifall för japanska barn och många var rädda för sådana grejer så de sket i att visa den :'( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colyne Skrivet oktober 14, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2004 Jag tycker att DBZ (Dragonball Z) ska börja visas på TV:D. Men tyvärr så har jag ju då skickat ett E-mail till alla kanalerna, och dom skriver att dom INTE tänker köpa in serien >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Hmmm vad tänker jag då????... det är mycket roligare på tyska dom är bäst på duba elle fall^^ men jag skulle jag gärna se det är One piece Kirby eller Ranma½ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozty Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 ska nog skicka in till SVT och ge exempel på: Naruto, One Piece och Hellsing. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryoko Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 serier som skulle vara skoj på tv...hmm... Tenchi Muyo! Naruto Inuyasha One Piece Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefanswe Skrivet juli 6, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2012 hmm slayers kanska bra men rosario + vempire är awsome men dock high school of the dead är också bra sen fins det många serier jag tycker är bra jag har sett escaflowne det är okey Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg