m130106 Skrivet januari 27, 2020 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2020 Finns det någon som spelar Honkai Impact 3??? Hmm har en liten fråga angående EXPA Select.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avslutat. H. Skrivet januari 28, 2020 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2020 tack för tipset, aldrig hört talas om innan, hoppas någon här kan hjälpa dig. Annars youtube eller andra forum som kan svara på din fråga!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m130106 Skrivet januari 28, 2020 Författare Anmäl Share Skrivet januari 28, 2020 10 timmar sedan sa hautahauta: tack för tipset, aldrig hört talas om innan, hoppas någon här kan hjälpa dig. Annars youtube eller andra forum som kan svara på din fråga!? supreme spel egentligen haha tack men det handlar mest om vilken valkyrie jag bör satsa på T o T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avslutat. H. Skrivet januari 28, 2020 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2020 (redigerade) hehe kan tänka mig detta! hoppas du listar ut det, lär ju finnas någon tråd någonstans! har ingen aning om vad jag gör men hitta en liten tråd https://www.reddit.com/r/honkaiimpact3/comments/eehjt1/any_tips_about_this_im_actually_new_to_hk_5_days/ Redigerad januari 28, 2020 av hautahauta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m130106 Skrivet januari 30, 2020 Författare Anmäl Share Skrivet januari 30, 2020 Den 2020-01-28 vid 20:23 sa hautahauta: hehe kan tänka mig detta! hoppas du listar ut det, lär ju finnas någon tråd någonstans! har ingen aning om vad jag gör men hitta en liten tråd https://www.reddit.com/r/honkaiimpact3/comments/eehjt1/any_tips_about_this_im_actually_new_to_hk_5_days/ ouch tho, the grind is real u _ u så mycket sparande man måste ha då. allt är så dyrt, men tack för hjälpen! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avslutat. H. Skrivet januari 31, 2020 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2020 aha ett grind- spel alltså, hehe ingen orsak! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg