Mellow Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 synd vetifan om det är, det gör ju bara saken ännu roligare... PONI!!!! PONI!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bunta Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Jag läste här om dagen att en forsättning på FMP håller på att göra vet någon något mer om detta eller har ni någon sida man kan läsa mer om detta¨på´? :) vill veta lägntar redan nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Det är en jädrigt rolig serie, det ända som är lite dåligt är att de är för mycket i skolan... Mer krig för sjutton! :sleep: Är det någon som kan rekomendera en liknande bra serie? Kanske inte finns en ungefär likadan :S Förresten, nästa säsong ska väl komma februari nästa år? Vad jag läst någonstans har jag för mig i alla fall... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 http://www.anime-planet.com/animerec/105.html - liknande serier http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=4449 - all info som finns för tillfället :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Är det någon som kan rekomendera en liknande bra serie? Kanske inte finns en ungefär likadan :S Finns ingen som är riktigt lik Full Metal Panic, finns ett par som är halvlik dock (Samma grene). Och de jag kan komma på nu är Dual, Dai Guard, och Vandread . Innehåller humor, mechs, action m.m. Sen finns det massor av andra Mecha serier men de har nstan bara action och noll humor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Finns de nån koppling mellan FMP och FMA eller är de bara namnen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elmor Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 skulle tro att det bara är namnen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 Finns de nån koppling mellan FMP och FMA eller är de bara namnen? Nej, det finns ingen koppling mellan dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet april 16, 2005 Anmäl Share Skrivet april 16, 2005 FMP är ju jättebra! Den har en perfekt blandning av action och humor :D , inte trodde jag att mecha kunde vara så bra B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet april 16, 2005 Anmäl Share Skrivet april 16, 2005 Världens nästbästa animé. http://www.eiketsu.net/rec_fmp.htm <<< Kärleksförklaring, tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Själv så föredrar jag nog mangan framför animen, men animen har ju defenetivt sina ljusa sidor den också. Mangan lyckas däremot bättre blanda humorn och action elementen (trots att jag inte gillar hur dem är ritade). Mangan är som en blanding av FMP och FMP? Fumoffu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yousuran Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 Såg hela serien för ett par månader sen och kan säga att den var ganska ok. Hörde dock att dom håller på med en ny film. vet dock inte om den kommit ut än men den ska kollas på när den kommer ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Det finns ju egentligen bara en sak som sänker ner Animen, och den enda saken är att Second Raid fortfarande inte kommit ut... Hur många ska köpa Fumuffo dvd-boxen förresten? Den måste man ju bara äga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Full Metal Panic är en jättebra Anime. Som är både rolig och "allvarlig"... ;) Har tyvärr inte läst mangan, men det borde jag göra någon gång, verkligen... Skulle väldigt gärna velat, köpa den, men vad jag vet fins den inte med svensk text? För om jag köper engelsktextat funkar den nog inte på våra DVD-spelare Aja, FMP är en av de få Anime serier som jag älskar... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Han som skrev recensionen har gjort ett litet fel ^^ men efter att ha plöjt igenom samtliga 24 episoder förstod jag att Full Metal Panic! var en serie som inte bara förtjänade ett utropstecken, utan tre till och en etta. Serien bör så ledes ha hetat Full Metal Panic!!!1 Om det ska vara som han tycker så ska det vara Full Metal Panic!!!!1 Alltså fyra utropstecken och inte tre ;) Så...detta var allt jag hade att säga, kommer nog beställa FMP boxen snarast möjligt btw :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Han som skrev recensionen har gjort ett litet fel ^^ men efter att ha plöjt igenom samtliga 24 episoder förstod jag att Full Metal Panic! var en serie som inte bara förtjänade ett utropstecken, utan tre till och en etta. Serien bör så ledes ha hetat Full Metal Panic!!!1 Om det ska vara som han tycker så ska det vara Full Metal Panic!!!!1 Alltså fyra utropstecken och inte tre ;) Så...detta var allt jag hade att säga, kommer nog beställa FMP boxen snarast möjligt btw :) Oh noes, jag är ägd :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Aha, du som skrev den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozty Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 Fmp var underhållande, Fumoffu var riktigt bra TSR verkar riktigt bra, har bara sett 4eps men det kanske är dom ända som kommit ut än? Chidori o Sagara lixom ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 Fmp var underhållande, Fumoffu var riktigt bra TSR verkar riktigt bra, har bara sett 4eps men det kanske är dom ända som kommit ut än? Chidori o Sagara lixom ;) Ja bara 4a ute än så länge. Mycket bra serie ja. tja LOL! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet juli 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2007 ... (så jag kände för det :D ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juli 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2007 ... Haha, bumpning på hög nivå? B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet juli 11, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2007 ofc >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juli 11, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2007 Det gör ju inget. Vi kan ju spamma här ett tag tills dess att KyoAni gör nästa announcement. Efter Haruhi 2 kommer FMP, det har jag alltid sagt. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet juli 15, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2007 FMP - En av de bästa serier man sett. Hoppas verkligen på att det kommer en ny säsong. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juli 27, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2007 Det gör ju inget. Vi kan ju spamma här ett tag tills dess att KyoAni gör nästa announcement. Efter Haruhi 2 kommer FMP, det har jag alltid sagt. ^^ Okej, det cirkulerar rykten om att Haruhi 2 kommer följas av en icke namngiven "light novel-adaptation" vilket, med tanke på KyoAni's relation till Shouji Gatoh, torde peka på animering av Dancing Very Merry Christmas och Continuing On My Own, volym sex respektive sju av tio i Full Metal Panic's main plot-arc. Jag tror inte allt för mycket på denna information då den samtidigt insinuerar att CLANNAD skjuts upp till hösten 2008 (istället för att börja sändas efter Lucky Star), men jag återkommer helt enkelt om jag hör något mer. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg