Seriiko Skrivet juni 21, 2018 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2018 Hej! Någon som minns Keijo!!! ? Sport animen där de knuffar omkull varandra med hjälp av bröst och rumpa. Någon som vill träffas och prova köra/leka lite? Finns folk i Portugal som har gjort det till en "riktig" sport. Så då blev jag sugen att prova också. Några intresserade? ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juni 22, 2018 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2018 Trodde att skydden skulle vara mycket större och klumpigare, verkar som om dom hittat en bra balans där. Frågar kvarstår dock: Är Meteor Hip och Vacuum Butt Cannon bannat från professionellt spel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seriiko Skrivet juni 22, 2018 Författare Anmäl Share Skrivet juni 22, 2018 De har skickat mig en pdf på de regler de har just nu. Om du är intresserad kan jag quota lite regler åt dig 🙂 Däremot har jag inte gjort några skydd än, letar efter bra material. De dem har i Portugal är fortfarande prototyper. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg