Roos Skrivet september 25, 2004 Anmäl Share Skrivet september 25, 2004 Jag har Rurouni Kenshin vol 1-3 till salu, epidoserna 1-12 för den som är osäker. Säljer dem till den högst bjudande, lägger start priset på 450 kr. Vinnaren betalar frakten som är 33 kr i Sverige. Bor du utanför Sverige går det också bra, du betalar du 60 kr i porto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mogger Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Förlåt för min dumma fråga, men manga eller anime? 450 för 3 manga, det är lite för dyrt. Men man vet aldrig ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Om det hade varit böcker så kan man köpa dom för 300kr på sfbok =) Tänkte egentligen bara påpeka din signatur Roos, den är ganska lång.. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Jag skulle värkligen behöva dom dära.. Men 450 för 3 episoder! herregud. Lite väl mycket pengar,. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roos Skrivet oktober 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Det är anime och det är episoderna 1-12 i 3 DVD diskar. Mycket bra skick. Innehåller även bild galleri. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gege Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Kenshin: det är faktiskt ett bra och rimligt pris han lagt på dom :3 Dock har jag inte pengar till anime nu ^^' annars hade jag köpt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tecknare Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Jag är intresserad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 här är en till intresserad! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Jag hade också bjudit på dem om det inte vore för att jag tänker köpa den första boxen så for som möjligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roos Skrivet oktober 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 Vill inte göra någon besviken men jag sålde den för ca ett år sedan.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 jag har första DVD:n som jag säljer för 100:- SKITBRA SKICK! finns i stockholm. 0733967488 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg