Populärt inlägg Sceleris Skrivet april 1, 2018 Populärt inlägg Anmäl Share Skrivet april 1, 2018 Kamrater! Fienden står för dörren. För att rädda vår fostersajt behöver var man och kvinna dra sina strå till stacken; av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov. Bekämpa Fienden på alla sätt som går, och på alla sätt som ni kan: Gissa i “Gissa Animen”-tråden! Spekulera i senaste säsongstråden om vilken serie som kommer att bli en snackis! Starta en tråd om varför flickorna i Clannad är så dumma! Starta en sajtblogg om hur otakuproletariatet på bästa sätt kan ta över animéproduktionsmedlen! Skriv en statusuppdatering om hur DU hjälper Anime.se! Anmäl förrädare vid åsynen av dem – de springer Fiendens bud! …och så vidare. Endast genom vårt flit kan vi hålla Fienden på avstånd! Och kom ihåg: Tillsammans står vi starka! ⚠️ Obs. För att överge ditt fosterland Anime.se, bläddra till botten på sidan, tryck på “Tema” och välj “Uniform 4.2”. ⚠️ 4 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninio Skrivet april 1, 2018 Anmäl Share Skrivet april 1, 2018 så jälva bra! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet april 1, 2018 Anmäl Share Skrivet april 1, 2018 På tiden! Det behöver rensas ut! Kamrat Ebhenski anmäler sig för tjänstgöring! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 1, 2018 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2018 Och där blev det andra april, så då blev det andra bullar av; ja, kan ni tänka er, det var inte på riktigt! Anime.se är inte Sovjet.se! För er stackare som missade allt det roliga, så såg det under dagen ut som på bilderna längre ner. Förutom det rena utseendet så byttes även ord ut: “Anime” och “Japan” byttes ut mot “Sovjet”, och “manga” byttes ut mot “Moskva”. Som grädde på moset fick besökare höra loopande musik från dataspelet Red Alert 3. En nedräkning till 2 april, kallad “Operation: Bagration desu”, utfördes; några lyckliga få som var här vid tolvslaget kan ha sett slutmeddelandet om att moderslandet hade befriats. Men ingen sommar varar för evigt, så nu blev det som ni ser istället. @Soverejn tyckte att skämtdesignen var hyfsad, så jag modifierade den lite och gjorde en “seriös” version. Hoppas att det duger; jag har inte lagt ner mycket planeringsarbete på något av detta, det var mest på ett infall. Men kul var det, och jag vill tacka alla som medverkade i “kriget”! Officersstjärnor till hela högen! ⭐️⭐️⭐️ 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 2, 2018 Anmäl Share Skrivet april 2, 2018 (redigerade) Tack o ärade överstekansler och allas favoritbrigadgeneral Soverejn för denna otroligt roliga temadag. Xорошо! Redigerad april 2, 2018 av MathJuice 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet april 2, 2018 Anmäl Share Skrivet april 2, 2018 Jag trodde det var 31 mars igår så snacka om att jag blev förvånad när låten drog igång, det tog några sekunder innan jag fattade vad som pågick. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg