Docdie Skrivet februari 16, 2018 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2018 hej vet ej om detta är rätt ställe för detta men, har börjat sälja av min stora samling doujin och hentai prylar på tradera. och börjat lite smått eftersom det är så mycket, allt från doujins till figurer, dakimakuras, väv och planscher (allt är importerat från japan toranoana, melonbooks ect ect) har 7 såna lådor så runt 500 doujins som jag har samlat på mig under en lång period. (mycket blandat men majoriteten är Futa) här är min tradera länk https://www.tradera.com/profile/items/4617818/timelow Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Docdie Skrivet oktober 10, 2021 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2021 (redigerade) bumpar tråden för att kolla om det finns fortfarande nått intresse av detta Redigerad oktober 10, 2021 av Docdie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AkutHämndBegär Skrivet augusti 2, 2022 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2022 Den 2021-10-10 vid 13:01 sa Docdie: bumpar tråden för att kolla om det finns fortfarande nått intresse av detta Är detta fortfarande aktuellt? Vad tar du för priser? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg