Soverejn Skrivet januari 28, 2018 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2018 (redigerade) Funderar på att göra mig av med lite manga. Allt är i fint skick, vissa bleach volymer är inplastade. Har inte hunnit tänka riktigt på vad jag ska ta i pris men pm:a vad du är intresserad utav och kom gärna med ett bud annars så får jag väl fundera ut nått. Allt är på Japanska om inget annat anges. Death Note 1-13 Attack on Titan 1-14 Tokyo Ghoul 1-13 Blade of the Immortal 1-21 Gunnm 1-9 Bleach 1-28 Full Metal Alchemist 1-16 07-Ghost 1-4 Another 1-4 Isshuukan Friends 1-5 Yotsuba 1-6 Kill la kill 1-2 "The three young men in midnight" 1-2 + 4st utan nummer. Collectors edition? Shaman king 1-6 på svenska Samurai Deeper Kyo 1 på svenska Har även en Angel beats DVD och en Moldiver DVD om någon är intresserad. Redigerad januari 28, 2018 av Soverejn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg