Klona Skrivet juni 11, 2017 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2017 (redigerade) Sedan jag kom hem över sommaren så har jag insett att jag aldrig kommer kunna få med mig alla mina figuriner till lägenheten där jag studerar och än mindre få plats med alla så det vore roligare att någon med intresse tog över dem än att de bara står utan att någon tittar på dem. Jag har inte tänkt att tjäna massa pengar på dem men ändå vill jag inte skänka bort dem då de flesta figuriner i min samling är påkostade, jag har inte tänkt ut något pris på dem än men jag hade tänkt lite billigare än vad de går för på Ebay.. Alla figuriner är öppnade men kartongerna finns kvar förutom till de små figurinerna från One Piece. De har stått i Detolf skåp och har endast rörts de gånger jag har dammat dem och bytt plats på dem. Samlingen finns på https://myfigurecollection.net/profile/Klomega/collection/a och under kommer länkar med bilder på dem. Självklart kan jag ordna närmare bilder på dem om så önskas. http://imgur.com/qZCWmKJ http://imgur.com/CqffrYP http://imgur.com/UaDB8ly http://imgur.com/kch5Xcb http://imgur.com/7pXBanc Redigerad juli 21, 2018 av Klona Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet juni 13, 2017 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2017 Det var ingen dålig samling! Synd att du känner att den inte kan hänga med dig, är det en studentlägenhet du har eller är det en fast som du kommer vara i även efter studierna? Men jag tar initiativet och frågar oavsett ditt svar; Jag antar att frakt möjligheter finns? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 13, 2017 Författare Anmäl Share Skrivet juni 13, 2017 Tack så mycket, mycket tid och pengar har gått åt till den. Min situation ser ut som så att jag har samlingen hemma i lägenheten i Köping och jag studerar i Luleå. Till hösten kommer jag påbörja en civilingenjörsutbildning som minst kommer att ta fem år att slutföra. Lägenheten i Köping hyr jag av min mamma och jag skulle vilja rensa lite i den utifall min mamma bestämmer sig att hon vill sälja den eftersom jag inte bor i den förutom på sommaren. Det är även då jag kan beskåda den vilket känns lite synd och då känns det bättre att jag får mer plats och andra kan få titta på dem. Att skicka dem hade jag räknat med men jag har inte titta så mycket hur mycket det kan gå på och sånt eftersom jag inte har fått jättemycket respons hittills. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet juni 14, 2017 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2017 Aaah, då förstår jag, fortfarande lite synd tycker jag. Hur mycket kan du tänkas vilja ha för Soukou Akki Muramasa (https://myfigurecollection.net/item/78614) , Dark Angel Olivia samt Deep sea girl (miku)? Gärna priserna var för sig så jag vet hur mycket plånboken eventuellt tillåter ^^; Samt förstår jag att det är svårt att räkna ut frakten änsålänge så det är inget problem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 15, 2017 Författare Anmäl Share Skrivet juni 15, 2017 Åhå du försöker nypa åt dig de finaste figurerna först. Jag ska titta lite på ebay och myfigurecollection vad som kan tänkas vara ett vettigt pris för dem men jag vill minnas att jag gav en hel del för Dark Angel Olivia. Jag återkommer senare med ett pris. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet juni 15, 2017 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2017 Man måste ju passa på när man kan~ Och yes, ta den tid du behöver, ingen stress ifrån min sida. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 18, 2017 Författare Anmäl Share Skrivet juni 18, 2017 Nu har jag tittat runt en del och kommit fram vad jag vill ha för dem. Det är räknat utan frakt. Soukou Akki Muramasa: 650 kr Dark Angel Olivia: 850 kr Deep Sea Miku: 1000-1200 kr Vad tycker du om de priserna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juni 18, 2017 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2017 Lite nyfiken, vad ligger priset på Maid Saber, Kyou Fujibayashi gym, Kanu från Ikkitousen och Yagyuu Jubei från Hyakka Ryouran Samurai Girls? Vet inte om jag investerar då jag själv har svårt med plats men kan alltid fråga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet juni 18, 2017 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2017 Du har fått ett PM Klona ~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 19, 2017 Författare Anmäl Share Skrivet juni 19, 2017 On 2017-06-18 at 12:31 sa MathJuice: Lite nyfiken, vad ligger priset på Maid Saber, Kyou Fujibayashi gym, Kanu från Ikkitousen och Yagyuu Jubei från Hyakka Ryouran Samurai Girls? Vet inte om jag investerar då jag själv har svårt med plats men kan alltid fråga. Maid Saber: 450 kr Kyou Fujibayashi: 700 kr Kanu från Ikkitousen: 350 kr Yagyuu Jubei: 500 kr Om du vill ha någon eller några så kan jag ta med dem upp i höst så att du slipper frakt om du inte har bråttom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juni 20, 2017 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2017 Jag får vänta och se, har nog inte plats med fler för tillfället. Får vänta tills jag kan få plats med ett nytt Detolf i så fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet juli 3, 2017 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2017 Min "beställning" ifrån Klona kom häromdagen, men inte haft tillfälle att skriva om det förens nu. Kassa bilder för att mobilkameran suger :v Figurer är alltid mycket större än man tror med lådor o grejer :D Gigantisk låda, hur fasen hittade du den Klona? Jag är glad att figurer generellt inte väger så mycket, hade tyckt synd om posten. Säng för skala~ Både papper och plastkuddar Olivia och Miku är verkligen stora... :D Muramasa var lite mer i standard storlek Extra katt i låda bild~ Synd att jag inte kan dra upp några riktiga bilder på figurena i sig, då jag inte har plats för Miku förens i Augusti, men allt ser super schysst ut :3 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 3, 2017 Författare Anmäl Share Skrivet juli 3, 2017 Kul att du gillade det. Lådan hittade jag av en överraskning när jag letade efter kartongen till Muramasa-figuren och hittade lådan inpackad i en ännu större kartong! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 26, 2017 Författare Anmäl Share Skrivet juli 26, 2017 Bumpar tråden eftersom jag åker till Luleå om några veckor och då kommer jag inte kunna skicka några figuriner tills jag kommer hem igen. Soukou Akki Muramasa Dark Angel Olivia Deep Sea Miku Är sålda men resten finns kvar än så länge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 27, 2018 Författare Anmäl Share Skrivet juni 27, 2018 Tillbaka under sommaren så om någon är intresserad av att köpa någon av figurinerna så är det bara att höra av er. Alla finns kvar förutom: Soukou Akki Muramasa Dark Angel Olivia Deep Sea Miku Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Truly Skrivet juli 16, 2018 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2018 Intressant samling, tyvärr så vet jag att det jag är intresserad av kostar en halv förmögenhet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 17, 2018 Författare Anmäl Share Skrivet juli 17, 2018 14 timmar sedan sa Truly: Intressant samling, tyvärr så vet jag att det jag är intresserad av kostar en halv förmögenhet. Är det någon speciell du är intresserad av? Kan ju alltid se va det ungefärliga priset är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Truly Skrivet juli 17, 2018 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2018 Fate/Zero Saber på motorcykeln Tera Elin Slayer Steins;Gate Kurisu Den lilla EVA 01 Kan inte lova att jag köper nått men du får gärna kasta upp priser iallafall.😄 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 17, 2018 Författare Anmäl Share Skrivet juli 17, 2018 7 timmar sedan sa Truly: Fate/Zero Saber på motorcykeln Tera Elin Slayer Steins;Gate Kurisu Den lilla EVA 01 Kan inte lova att jag köper nått men du får gärna kasta upp priser iallafall.😄 Jag ska titta upp vad jag kan tänkas vilja ha för dem. Jag jobbar ett ganska dåligt skift just nu så kanske tar någon dag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Truly Skrivet juli 17, 2018 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2018 Det är lugnt, skriv när du hittar tid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 21, 2018 Författare Anmäl Share Skrivet juli 21, 2018 Ursäkta dröjsmålet men nu har jag tittat efter priser. Mina priser rättar sig efter priserna som finns på Ebay och de som nämns i kommentarerna på myfigurecollection som jag sedan drar av några hundralappar ifrån. Priset går att diskuteras om det verkar helt oresonligt. Jag märkte även att länken till min samling inte gick fram så tittade på den och nu fungerar den som den ska. Fate/Zero Saber på motorcykeln: 750 kr Tera Elin Slayer: 1100 kr Steins;Gate Kurisu: 800 kr Den lilla EVA 01: 150 kr Hör gärna av dig vad du tycker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Truly Skrivet juli 22, 2018 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2018 (redigerade) Var lite som jag antog, helt okej priser men fortfarande en hyfsad summa. Jag köpte nyss en ny PC så jag måste nog spara in lite. Får tänka på det igen senare kanske om det blir kvar. 😀 Redigerad juli 22, 2018 av Truly Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 24, 2018 Författare Anmäl Share Skrivet juli 24, 2018 (redigerade) Som med alla samlingar så finns det vissa objekt man är mer nöjd över än andra. Jag har tittat igenom min lite noggrannare och känner att det är vissa jag skulle kunna sälja för ett lägre pris än innan. Inte för att det är något fel med dem men platsbristen är ett faktum. Figurerna det gäller från vänster är Boss (Metal Gear Solid), Saber (Fate/Stay Night) (eller någon annan av de hundra spinoffsen), Yagyu Junbei (Hyakka Ryouran:Samurai Girls), Sasami Sasegawa (Little Busters), Hatsune Miku, Ayanami Rei (Evangelion), Unchou Kan-u (Ikkitousen). Av det har jag sett så ska det inte vara några defekter på dem och jag kan självklart skicka mer bilder om ni skulle vilja. Alla figuriner är köpt av väletablerade sidor eller köpta på affär i Akihabara så inget rör sig om någon kina-kopia eller liknande.. Priset då? Boss: 100 kr Saber: 100 kr Yagyu Junbei: 200 kr Sasami Sasegawa: 150 kr Hatsune Miku: 100 kr Ayanami Rei: 150 kr Unchou Kan-u: 150 kr För att jag ska gå lite plus på affären så betalar köparen frakten. Har ni några frågor så tveka inte att höra av er så ska jag försöka svara så fort jag kan. Redigerad juli 24, 2018 av Klona Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 25, 2019 Författare Anmäl Share Skrivet juni 25, 2019 Bumpar min tråd eftersom jag är hemma under sommaren igen. Om ni är intresserade eller har några frågor så är det bara att skriva i tråden eller skicka iväg ett pm så ska jag svara så fort jag kan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg