zaffe Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 kom och tänka på att jag inte precis har spottat ur mig bilder på sistone så jag tänkte posta min senaste (som dock inte är nått über work) en brud i min klass frågade mig om jag kunde teckna en ängel med bränds/Trasiga vingar som hon sedan kunde få färglägga så jag skapade åvanstående! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 Fin bild. Gillar den. Jag ogillar lite era färgläggningar faktiskt(japs och zaffe). Ni bägge verkar lägga i för stark och för mycket färg... Känns obalanserat eller något. Ni borde kannske färglägga utanför datorn? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 skitfin bild, gillar den mycke ^^ gillar själva posen o ansiktet mucho a lot ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 Gillar den också. Är inne på Herids spår, att färglägga utanför datorn är nog ingen dum ide. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 ski bild.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 finbild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Jag ogillar lite era färgläggningar faktiskt(japs och zaffe). Ni bägge verkar lägga i för stark och för mycket färg... Känns obalanserat eller något. Ni borde kannske färglägga utanför datorn? Du menar utan "Ctrl+Z"? tänk om det blir nått fel, hela orginalet förstört >_< (om man inte gör en trace först, men det är jobbigt) håller mig nog till Photoshop, annars måste jag inhandla Aquarellfärger lr annan färg som hela tiden tar slut! jag är trots allt fattig! men det kan hända att jag gör någon "Out of Photoshop colorng" nån gång i skolans salar! men det blir nog ingen vana skitfin bild, gillar den mycke ^^ gillar själva posen o ansiktet mucho a lot ^^ bra att du gillar den, måste vara min första recuest bild jag blir nöjd med! Gillar den också. Är inne på Herids spår, att färglägga utanför datorn är nog ingen dum ide. Ctrl+Z >_< ski bild.. Brade ^^ finbild Danke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Jag kan inte se bilden...Uwaaaaaaaaa!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Der är för att photobucket har serverproblem.. lägg upp här istället Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 snygg coola vingar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg