Fjall Raven Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Oj vilken dålig humor Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik B Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Hehe den var rätt skoj faktiskt ^^ (jag blev Kaorinite (!)). Det verkar vara ett vanligt fenomen att om man inte gillar de goda personerna i Sailor Moon brukar en del digga ondingarna. Varför vet jag inte riktigt. Kanske för att de piskar de snälla (som man då kanske hatar), känner sympati med deras öde eller bara tycker att de är grymt coola. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Hmm... jag blev Safir. Vad ska man säga om det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 O.o; Jag vart Svarta Ladyn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Wise Man... Han är faktiskt rätt cool =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Hehe, jag blev Jadeite. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik B Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Va? Blev du Safir, Senshidude? Han är ju min favoritskurk! Himla attans! Nåväl... kanske inte fullt så hemskt att vara en manisk galen tant som kärar ner sig i gamla gubbar med vansinniga skratt... (eller iofs! Vem skulle INTE vilja kära ner sig i Tomoe/Mitaka/Kenshiro?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Kaorinaito-kun.... Kyahahahahahahahahahaha.... (Läs nu texten igen, föreställandes Kamiya Akira som talar (och skrattar)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 det blev visst dubbelt av nedanstående meddelande... (gick visst inte att ta bort den här...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Kaorinaito-kun....Kyahahahahahahahahahaha.... (Läs nu texten igen, föreställandes Kamiya Akira som talar (och skrattar)) HA! lol. Ja, han vet du att jag också diggar. Klart nummer ett bland alla skurkar. ^.^ I och för sig är Safir inte så dum, rollen skulle faktiskt passa mig ganska bra. Dock skulle han kunnat ha medverkat i åtminstone en strid mot Sailor-Soldaterna tycker man... Kaorinite är det inget större fel på heller, hon var ju väldigt nära att lyckas t.o.m. (Ögonblicket då hon återtar sina krafter ser hon väldigt kakkoii ut. ^^) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Muhähähähähähä. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Nu vart det tyst här. Lägger in en spontan bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadako Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Jag blev Esmeraude... Naughty Conceited Beautiful Jealous Well that suits me pretty well. Och Sailor Moon äger för övrigt.. satt alltid klistrad vid TVn sålänge det gick ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 aja det e la tur att det fins fans till den serien med hehe men den e lite för löjlig för mig men men alla har sin egen favo anime serie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 japp det är en Väldigt Bra Serie och jag har sett alla Asnivten också dom är bra^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Sailor Moon är nod oxå för mig det som startade hela manga intrseeset,och jag satt o kolla så länge jag kunde på morronen inanna jag gick till skolan.Dock blir det ju rätt tråkigt i längden med tanke på att dom jämt visade samma avsnitt,om och om igen...dom skulle ha börjsat med dom nya serierna.Punkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Jo, det var synd att de inte ville sända fortsättningen eller ens de avsnitt som utgick hos fyran. Frågade femman ett antal gånger under det att Sailor Moon gick i rutan. Fick nån slags bild att det fanns viss chans för en fortsättning, men man vet hur tv-kanaler är.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
King Duzu Skrivet mars 29, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2012 Efter har frågat Sceleris och fått godkännande så tänkte jag tipsa om mitt sailor moon forum sailorsweden.net Forumet drivs av phpbb forum mjukvaran och jag kör med eget domän. Varför skapade jag ett sailor moon forum? Det fanns nämligen en sjö av engelska och icke engelska forum, men inget forum för svenska sailor moon fans. http://sailorsweden.net Ni är hjärtligt välkomna :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 17, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2014 North American anime distributor Viz Media announced after its Anime Central panel on Friday that it licensed the original Sailor Moon magical girl anime franchise. The streaming, digital, and home video licenses include all 200 episodes from the five television series, the three feature films, and the assorted tie-in specials. This will include the first North American release of the final television series, Sailor Moon Sailor Stars. Viz is offering the franchise without edits in its original uncropped 4:3 aspect ratio, with the original Japanese names, story elements, and relationships. It is also producing an uncut English dub with a new voice cast. Viz aims to release the franchise digitally with English subtitles starting this summer, followed by the English dub starting in late 2014. It also plans DVD and Blu-ray/DVD combo releases in half-season sets starting this fall. The first four television anime episodes will stream with English subtitles on Viz Media's NeonAlley.com service and the Hulu Plus service on Monday. Two more episodes will then debut every Monday ("Moon-day," as Viz's representatives deemed it). http://www.animenewsnetwork.com/news/2014-05-16/viz-licenses-original-sailor-moon-anime-franchise Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg