Chiizugaijin Skrivet februari 23, 2017 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2017 (redigerade) Hej alla figurälskare! Nu har jag varit i Japan mer än ett år och har med tiden samlat en massa inspiration från marknaden här. Priserna kan vara väldigt höga, speciellt för de lite större figurerna, så jag började titta på likadana figurer som var tillverkade i Kina istället - så kallade bootlegs. Dom var bra mycket billigare och nästan helt identiska, bra nog för mitt otakuego! Så jag har då börjat lägga ut figurerna jag hittar i Japan på Tradera, fast bara bootlegversionerna från Kina. Varning: Majoriteten av figurerna är NSFW . Just nu ligger mest Super Sonico, SkyTube och T2 Art Girls figurer ute. Ni kan hitta alla mina annonser här: [Traderalänk borttagen] Om ni är ute efter någon speciell figur, hojta till! Jag kan försöka hitta bootleg- eller originalfiguren här i Japan. Redigerad februari 28, 2017 av Sceleris 1 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 28, 2017 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2017 Du menar alltså att alla dina Tradera-auktioner gäller bootlegfigurer? Anime.se tar avstånd från piratkopior, så jag tar bort länken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chiizugaijin Skrivet mars 2, 2017 Författare Anmäl Share Skrivet mars 2, 2017 Hoppsan! Läste inte reglerna tillräckligt noga. Får samla på mig ett par riktiga figurer istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg