doppler Skrivet juli 18, 2017 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2017 Animereleaseordning tycker jag också låter som en bra idé, så vi kan köra igång. Två-tre avsnitt per vecka enligt modell ovan skulle fungera för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jiicoos Skrivet juli 18, 2017 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2017 @Sceleris Det låter faktiskt som ett mer rimligt förslag, förstår att man kan vara upptagen på helger. Bra initiativ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jiicoos Skrivet juli 26, 2017 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2017 Skulle bara höra om ni hade något datum som ni tycker passar bra för att sätta igång? Over and out Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 29, 2017 Författare Anmäl Share Skrivet juli 29, 2017 Mitt startförslag är 1 september. (Jag tänkte först säga 1 augusti, men doppler är väl mitt i ett flytt+jobbyte!) Jag har lite grejer jag skulle vilja hinna göra först, men de är inte nödvändiga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet juli 30, 2017 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2017 Jag röstar på 1 september av ovan nämnda anledningar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jiicoos Skrivet juli 31, 2017 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2017 okej ingen fara för mig mest så man vet, vi säger 1 september då , det verkar passa alla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg