Sceleris Skrivet januari 6, 2017 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2017 Jag lade till bloggfunktionaliteten för forummjukvaran! Det var lite på en nyck, så jag har inte kollat så mycket på inställningar och sånt, och jag gjorde översättningen (runt 700 fraser på mellan 1-100 ord) så fort jag kunde, så vi får se vilka brister som finns. Skriv anmärkningar här i tråden, t.ex. konstiga översättningar eller problem. Eller kritik -- det är inte jag som skapat bloggsystemet, så jag tar det inte personligt. Om man redan har en blogg nån annanstans så kan man skapa en "extern blogg". Jag tror att det gör att den hamnar i listan över bloggar, med länkar till de externa inläggen. Vi som inte redan har en blogg, kan skapa en blogg nu. (Man kan också göra en helt privat, som ingen annan får läsa!) 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 9, 2017 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2017 Nävafan, jag ångrar mig, bloggmjukvaran är för dålig. Det är samma texteditor som forumet, då kan jag lika väl skriva forumtrådar istället. Det fungerar dock bättre i nästa version. När vi nu får tillfälle att installera den... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg