MathJuice Skrivet november 10, 2016 Anmäl Share Skrivet november 10, 2016 Overwatch sätter igång en gratisomgång nästkommande helg, så varför inte utnyttja det till fullo och rusta upp med lite speltajm! Allt är gratis, allt är spelbart, det finns även custom games så vi kan dippa i slumpmässiga grupper eller köra Civil War style. Intresserad? Skriv ett inlägg för att visa ditt intresse för Justice! Datum: Söndag den 20:e. Tid: 19:00. Passar perfekt efter Bolibompa. Verktyg: Vi har servrar i både Discord och Teamspeak så vi har valmöjligheter. http://www.teamspeak.com/?page=downloadshttps://discordapp.com/ Mer info om spelet, helgen och hur du installerar: https://playoverwatch.com/en-us/blog/20372506 Livestream via twitch.tv/mathjuice. Bekräftade deltagare: MathJuice, Sceleris, Truly, Soverejn, Volbla Heroes never die! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 10, 2016 Anmäl Share Skrivet november 10, 2016 Hm, jag är intresserad av att pröva. Se vad det är för ståhej. (Man ser ju så mycket memmaterial överallt!) Skriv upp mig. Ser på den länkade bloggen att det är spelbart från fredag 18 november kl. 20:00 till tisdag 22 november kl. 01:00. Då hinner man ladda ner och bekanta sig med spelet också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Truly Skrivet november 10, 2016 Anmäl Share Skrivet november 10, 2016 Jag har haft OW sen launch men jag är gärna med om man får. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 11, 2016 Anmäl Share Skrivet november 11, 2016 Hur mycket spelas det nu då? I början kändes det som att alla och deras mamma spelade, men nu får jag liksom intrycket -- bara magkänsla -- att antalet aktiva spelare sjunkit med typ 97 procent. Fortfarande populära karaktärer, verkar det som, men mycket färre aktiva spelare. Kanske därför de kör gratishelg: inte bara för att locka snåljåpar som jag (400 spänn, hu!) att prova och sedan köpa som grädde på moset, utan för att det faktiskt behövs skjutas in en massa nytt blod. Vad tror ni? Och, kanske viktigare, är spelet värt pengarna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Truly Skrivet november 11, 2016 Anmäl Share Skrivet november 11, 2016 Jag vet inte hur stor playerbasen är men jag har aldrig haft nått problem med att få matcher, tror inte att den sjunkit så hårt. Personligen så tycker jag att spelet är värt pengarna efter sådär 100+ timmar men du kan ju testa gratis helgen och se om det är för dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet november 11, 2016 Anmäl Share Skrivet november 11, 2016 Jag är på så länge jag inte jobbar då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 11, 2016 Anmäl Share Skrivet november 11, 2016 Gammalblodare! Är självklart med. Värt att påpeka är att det alltid är sex personer per lag, så om vi blir fler än så... då får vi hitta på nåt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Truly Skrivet november 11, 2016 Anmäl Share Skrivet november 11, 2016 Värt att påpeka är att det alltid är sex personer per lag, så om vi blir fler än så... då får vi hitta på nåt. Custom games? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 13, 2016 Anmäl Share Skrivet november 13, 2016 Typ så Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 14, 2016 Anmäl Share Skrivet november 14, 2016 Hur mycket spelas det nu då? I början kändes det som att alla och deras mamma spelade, men nu får jag liksom intrycket -- bara magkänsla -- att antalet aktiva spelare sjunkit med typ 97 procent. Fortfarande populära karaktärer, verkar det som, men mycket färre aktiva spelare. Kanske därför de kör gratishelg: inte bara för att locka snåljåpar som jag (400 spänn, hu!) att prova och sedan köpa som grädde på moset, utan för att det faktiskt behövs skjutas in en massa nytt blod. Vad tror ni? Och, kanske viktigare, är spelet värt pengarna? Jag köpte det nån vecka efter launch pga hypen. Spelade några kvällar, men har itne rört det alls på flera månader nu. Det är ett ytligt polerat spel med väldigt väldigt stora brister både i det rent spelmekaniska, i karaktärsbalansen och i kontrollen. Inget jag rekommenderar någon att lägga 400 spänn på. 1 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet november 15, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2016 Men du kanske blir sugen att köra igång det igen och lära oss nybörjare how 2 Genji. I varje fall så behöver vi komma överens om datumet. Så jag slänger ut frågan om lördag kväll fungerar bra för er? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 15, 2016 Anmäl Share Skrivet november 15, 2016 Närsom funkar för mig~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet november 16, 2016 Anmäl Share Skrivet november 16, 2016 Jag kan tyvärr inte spela på lördag men om det är någon som inte har fått nog så kan jag spela på söndag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Truly Skrivet november 16, 2016 Anmäl Share Skrivet november 16, 2016 Jag är okej vilket som. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet november 16, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet november 16, 2016 Så hur ser det ut för söndag för övriga? Vi kan ju inte köra utan vår MVP Klona. =3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 16, 2016 Anmäl Share Skrivet november 16, 2016 Jag föredrar nog söndag, då hinner jag öva lite! ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet november 16, 2016 Anmäl Share Skrivet november 16, 2016 Så hur ser det ut för söndag för övriga? Vi kan ju inte köra utan vår MVP Klona. =3 Du ger mig alldeles för mycket cred. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet november 17, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2016 Alrighty, klockan 19.00 på söndag kväll kör vi igång. Vi kommer streama det och ha kul och förhoppningsvis få in fler från forumet (som Ashaz "wink wink" ). Kommer nog gå lika väl som när jag och Tachiko körde öppen beta: 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet november 20, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2016 Klockan 19:00 drar det igång så vi samlas inne på Discord. En inbjudan finns under statusuppdateringar för dem som inte har joinat rummet (förhoppningsvis kan man nå chattrummen från den länken =/ ). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 20, 2016 Anmäl Share Skrivet november 20, 2016 gg gais! ★ミ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet november 20, 2016 Anmäl Share Skrivet november 20, 2016 Bra spelat allesammans. Tyvärr så verkar det som att Team Anime.se har lite kvar innan vi kan ställa upp i mästerskap på Overwatch. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet november 20, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2016 Let's review the footage: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 22, 2016 Anmäl Share Skrivet november 22, 2016 Hmm, det var väl ett hyfsat kul spel. Funderar på att köpa det. Men... ändå... 350 spänn... ( ._.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg