Sagara Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Kabuto Perfect Cell De nya svarta spöken från cyborg 009 he he Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Kakashi_ Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 clownen Bugsy i One Piece är ju en favorit med sina sprängande kanoner men han är ju bara med i ett avsnitt.... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Jag gillar de flesta badguys. Men några favoriter blir väl Seishirou Sakurazuka (Tokyo Babylon), Katan, Sevotarthe (Angel Sanctuary) och Shitennou från första säsongen i Sailor Moon. Har också en svag punk for Makoto från Kenshin. Slutscenerna i mangan var bara för perfekta >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Bad guy o bad guy.. om man nu tycker Gaara räknas så >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bunta Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 haha de flesta här är coola "bad guys" men hatar en verkligen och det är Frey från gundam seed... Älskar: shinjis pappa evangelion och Andrew Bartfeldt från gundam seed mest Andrew Bartfeldt han är så cool så det är itne sant >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Dr. Tomoe från Sailor Moon S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozty Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 prästen i hellsing och Orochimaru ur naruto :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gin Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Itachi i Naruto Akakabuto i Silver Fang Vegeta i Dragon Ball Z Crocodile i One Piece Mitsumi i Tenjou Tenge Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 griffith i berserk. han tar alla pris :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik B Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Håller med Storm på Dr. Tomoe men en person tar ändå förstaplatsen här. Safir från Sailor Moon R2. [Edit] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Druv Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Seishirou Sakurazuka från X (som jag gillar) och Akio från Utena (som jag hatar. karaktären alltså, inte serien). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Itachi från Naruto Orchimaru från Naruto Kabuto från Naruto Greed i Full Metal Alchemist vet inte om dom två robotarna i chobits räknars, dom som bär svart kapa och är ute efter att utplåna Chi. Dom är i allafall gryma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 Jag ska bidra jag med. Coolaste ondingen i mitt tycke är Dio Brando och The World från jojo's Bizarre adventure http://www.jojoxserie.net/pics/illustra ... _world.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 För att sno en Zimeonifiering, Phemt. Annars är Gendo Ikari otrevlig på det rena jag-är-en-förvriden-människospillra-planet, och Akabane i GetBackers är lite sådär skönt sadistisk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 Vegeta från DBZ, det finns så mycket än vad som ses med ögat när det gäller denna karaktären. Gaara, som nån annan skrev, om han nu räknas som "bad guy". Prästen i Hellsing. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chiburi Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 Satan Golga från Starzinger ;) Xellos från Slayers Harry från Gungrave Ichimaru Gin från Bleach Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 Akakabuto från Ginga Nagareboshi Gin. >XB Räknas det om man säger någon från Final Fantasy VII Advent Children..? >_> Har ju inte sett så mycket anime. Jaja. Sephiroth från FF VII Advent Children och Kadaj! X3 Vet inte varför dom är mina favorit "bad guys". ;) Erhm, jo... Kadaj och Sephiroth är snygga, coola. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 Tentakelmonsterkillen ifrån Puni Puni Poemi!!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Spehiroth från advent children(om det räknas^^) annars den seglivade soldat-killen i elfen lied(kommer inte ihåg vad han hette) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
King Kon Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 1. Dante (FMA) 2. Aizen (bleach) 3. Harry (gungrave) 4. Knives (Trigun) 5. Keough (Ragnarök the animation) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragool Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 Den helt klara favoriten är ju Harry från Gungrave. Så j*vla ond :) Men sen en annan fin "bad guy" är Johann Liebert från Monster. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 Jag skulle vilja lägga till Touya Akira på min lista. Första intrycket av honom är ganska fint, tänkte typ nya vännen osv. Men sedan växer han mer och mer och vägrar klippa bort sin otroligt löjliga frisyr. Färgar håret till en normal färg gör han inte heller utan han går runt där med den något utvecklade pottfrisyren och är kaxig och dryg. Ne han är verkligen en i toppen av alla antagonister. Iofs var jag inte riktigt så seriös, men han är ju Hikarus rival osv. Sedan har vi ju andra tuffingrivaler i andra serier som i en av mina favoriter, Hajime no Ippo. Där är väl TAKESHI SENDO aka NANIWA ROCKY en kanonfavorit, så BALL!!! Ryssen Vorg är nice också. peace. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 12, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2006 Helt klart Xellos från Slayers, roligaste badguyen ever, och rätt hård också när det väl gäller, han kallas inte Beastmaster för inget ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet maj 12, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2006 Kom igen nu, är det ingen som änns tänkte på Saito Hajime från Rurouni Kenshin? Nu är jag besviken... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg