Soverejn Skrivet februari 7, 2018 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2018 Har alla röstat klart? annars så säger vi att @MathJuice vinner bollen klockan 16:00. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 7, 2018 Författare Anmäl Share Skrivet februari 7, 2018 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 10, 2018 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2018 "Under mitt tak lyder du mina regler! Drick!" "V-vi är utomhus..." 1 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 15, 2018 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2018 Fortsättningsvis under kvällen försökte honbevisa sin tes om att drakar föredrar brännvin 🔥. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 16, 2018 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2018 När man får med sig den lugna kollegan på afterwork och märker att den blir en helt annan person efter lite alkohol. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 17, 2018 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2018 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet februari 18, 2018 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2018 11 timmar sedan sa Sceleris: Trion från Yorozuya'n tar sig an vilket jobb som helst mot en avgift. Här ser vi deras revolutionerande behandling av förstoppning! 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 18, 2018 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2018 Gin hade redan ställt sig i kö, men han började ifrågasätta sitt behov av det kompletta spa-paketet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 18, 2018 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2018 Igen! "Christ, what an asshole!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 23, 2018 Författare Anmäl Share Skrivet februari 23, 2018 Den 2018-02-17 vid 17:43 sa Sceleris: "Det finns olja i bergen!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet februari 25, 2018 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2018 Dags för röstning! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet februari 26, 2018 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2018 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 26, 2018 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2018 One Piece avsnitt 1 (1999) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 26, 2018 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2018 "Det där bryter mot minst nio sjöfartsförordningar..." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 26, 2018 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2018 "Är det såna man kallar för sjörövare?" 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 26, 2018 Författare Anmäl Share Skrivet februari 26, 2018 19 minuter sedan sa Sceleris: Johannes Brost (till höger i bild) på plats vid genrepet av musikalversionen av Rederiet. Dramaten, Stockholm 2003 (färglagd) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 4, 2018 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2018 En vecka, så jag tar fräckt åt mig vinsten! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 5, 2018 Författare Anmäl Share Skrivet mars 5, 2018 16 timmar sedan sa Sceleris: En vecka, så jag tar fräckt åt mig vinsten! "Två mörka ögon, och leendet du gav mig~" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 8, 2018 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2018 Den fick aldrig samma respons som mer kända alternativ som "condom challenge", "tide pod challenge", eller "fire challenge", men "stick-mouth-nose challenge" gjorde också stor skada, om än bara på utmanarnas självkänsla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 19, 2018 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2018 Efter att låten "Du får inte stoppa köttbullar in näsa Marcus" så bestämde han sig att testa andra saker. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg